skip to Main Content

پنجمین فیلم بلند لایکا، توسط کارگردانِ انیمیشنِ پارانورمن “هِلمر کریس باتلر” کارگردانی خواهد شد

دو سال بود لایکا استودیو که در ایالت پورتلند، اورگن آمریکاست اطلاعیه‌ای در خصوص اینکه درحال انجام چه کاری می‌باشد صادر کرده بود اما بالاخره امروز استودیو انیمیشن لایکا خبر کار روی پنجمین فیلم بلند خود را منتشر کرد.

این فیلم که عنوانش هنوز منتشر نشده توسط Chris Butler بریتانیایی کارگردانی می‌شود، کسی که نویسندگی و کارگردانی انیمیشن پارانورمن محصول ۲۰۱۲ را عهده‌دار بود.

آقای کریس باتلر Chris Butler

جزییات در خصوص فیلم‌نامه هنوز منتشر نشده، هرچند استودیو لایکا آن را ” جهانگردی در سبک کمدی-ماجراجویی ” به این معنی که ” سرشار از خوشمزگی‌ست و پیامی عمیق در خصوص پذیرش و پیدا کردنِ جایگاه یک فرد دارد” توضیح داده است.

آقای تراویس نایت می‌گوید: “فیلم بعدی ما نماینده‌ی صعودی تکاملی برای لایکاست؛ و یک پل هیجان‌انگیزی است برای آینده‌ی ما.” جادوگران و کارگردان استودیو لایکا باز هم یک اثر هنری خلق کرده‌اند که لایه لایه با تخیل و روح عجین شده. همچنین این فیلم واقعا خنده‌ار است.”

به ویژه، برای این فیلم تازه، لایکا با فوکِس فیچز Focus Features که چهار فیلم اول آنها را توضیع کرده بود همکاری نخواهد کرد. توضیع کننده‌ی جدید آناپورنا Annapurna Pictures خواهد بود که با مِگان اِلیسون Megan Ellison که پدرش لِرری اِلیسون Larry Ellison بنیان‌گذار کمپانی اوراکِل Oracle است همکاری خواهد کرد. آقای لری الیسون جزو دهمین مرد ثروتمند جهان با سرمایه‌ای معادل ۵۹ میلیارد دلار است. همچنین پدر آقای تراویس نایت فیل نایت Phil Knight بنیانگذار کمپانی نایک می‎باشد  با ثروتی معادل با ۳۰ میلیارد دلار و جزو ۲۸ مین مرد ثروتمند جهان است.

تراویس نایت | لایکا انیمیشن
تراویس نایت | لایکا انیمیشن
خانم مگان اِلیسون | تهیه کننده‌ی فیلم
آقای لری اِلیسون | بنیان‌گذار اوراکِل
آقای فیل نایت | بنیانگذار نایک

آقای باتلِر همچنین جزو تیم فیلم‌نامه نویس در تیتراژ فیلم کوبو و ساز دوتار حضور دارد. او قبل از ملحق شدن به تیم لایکا، به عنوان هنرمند طراح استوری‌بورد در فیلم‌های عروس مرده، تارزان۲، افسانه‌ی دسپراکس کار کرده است.

ترجمه: میرتوحید رضوی

منبع

در همین زمینه:

انیمیشن پارانورمن از دیدگاه تراویس نایت

طبیعی شدن با پارانورمن

Boxtrolls پروژه‌ی جدید استاپ‌موشن از لایکا

اولین آنونس از انیمیشن کوبو و ساز دوتار

ویدئویی از نحوه‌ی کارِ انیماتور در سکانسی از The Boxtrolls

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو