skip to Main Content

ویدئویی از نحوه‌ی کارِ انیماتور در سکانسی از The Boxtrolls

باکس‌ترولز عنوان جدید‌ترین انیمیشن از استودیو لایکاست. اخیرا ویدئویی از یک سکانس کوتاه و کارِ انیماتور روی تک‌تک فریم‌ها در اینترنت منتشر شده که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. (انیماتور خودِ تراویس نایت هست! )

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/The BoxtrollsTimelaps.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Boxtrolls-01.jpg]

معمولا در چنین کارهای خارق‌العاده‌ای با تکنیک استاپ‌موشن ممکن است به سادگی غرق در داستان و شخصیت‌ها شویم و به کلی فراموش کنیم که تمامی شخصیت‌ها و فضا از کوچکترین جزئیات تا کل، همگی توسط دستانِ مجسمه‌سازها و انیماتورها خلق شده است. در این کلیپ کوتاه، خواهید دید که چطور برای یک سکانس کوتاهِ دوکاراکتری!، انیماتور زمان و انرژی صرف می‌کند، حتی ممکن است این کار چندین روز به طول انجامد.

برای دانلود فول‌اچ‌دی کلیک کنید. HD download

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 3 دیدگاه دارد.

  1. من همیشه فکر میکردم بادادن متریال خاص حس خمیری بودن رو تو کامپیوتر به ما میدن 🙁
    نگو دستیه.
    مرسی خیلی خوب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو