درس هفتم: مدلسازی بدن، دستها، کفشها
سلام مجدد به تمامی عزیزانِ علاقهمند:)، امروز دمِ عید هست و زمان مساعد برای ادامهی سریعتر بخش آموزش ویدئویی. با درس هفتم برگشتیم، توی این درس ادامهی مدلینگ بدن کاراکتر رو خواهید دید که چطور از یک سری آبجکتهای ساده، مدل رو میشه ساخت. البته به دلیل طولانی شدنِ ویدئو، تو یک درس دیگه وارد دیتیلینگ کاراکتر خواهیم شد و پس از کلینآپ، مبحث تکسچرینگ رو آغاز خواهیم کرد.
اگر به سرفصلها دقت کنید، اضافه کردنِ جزئیات جزو درس بعدی هست که در روزهای آتی آماده خواهد شد. بر اساس تصویر بالا، میبینید که در نهایت چه چیزی قرار هست ساخته بشه. دس به کار بشید تا همه باهم بریم جلو! :)
برای دانلود درس هفتم کلیک کنید. (حجم ۲۹۸ مگابایت)
{…نکته مهم: آموزش دانلود از وبسایت پویانما…}
دروسِ قبل:
- ۱- محیط نرمافزار.
- ۲- Transform (جابجایی اشیاء)
- ۳- دریچههای دید.
- ۴- اصول مدلسازی و قدم اول.
- ۵- EdgeLoop مدلینگ، لوپها در مدلهای صورت کاراکتر و فوایداش.
- ۶- شروع مدلسازی سر. تنظیم مدلشیت در دریچههای دید.
سلام آقای رضوی
چه بلایی سر لینک دانلود اومده؟!
سلام، متاسفانه مشکلاتی در هاست داریم که لینکهای دانلود فعلا از دسترس خارج شده است.
بسیار استفاده میکنیم..از سایت عالیتون
لطفا درباره نرم افزار های انیمیشن و اینکه کدوم فیلما در چه بخشایی ازشون استفاده شده
مثلا نرم افزار شرکتای انیمشن چه سه بعدی و چ دو بعدی مقاله ای بذارید……ممنون ..و سال نو مبارک
ممنونم از شما، در حد توان سعی خواهیم کرد. سال نوی شما هم مبارک باشه دوست گرامی.