skip to Main Content

درس ششم: تنظیم مدل‌شیت در دریچه‌های دید و شروع مدلسازی سر

{ آپدیت: فایل با حجم بسیار پایین‌تر جایگزین شد}

درس ششم از سری آموزش‌های ویدئویی پویانما آماده شد. خب، ایمیل‌های زیادی داشتیم مبنی بر چراییِ عدم آپدیت این بخش. طی این مدت طولانی اتفاق‌های بسیاری برای شخص خودم رخ داد که واقعا فرصت ادامه پیدا نشده بود، اما سعی می‌کردم بخش‌های دیگه‌ی سایت رو به روز نگه داری کنم. دیروز فرصتی شد که استارت بزنم و این هفته بحث ساخت مدل رو تموم‌ش می‌کنم تا بریم سراغ تکسچرینگ.

این فایل حدود ۲۴۴ مگابایت شد و مدت زمانش هم یک‌ساعت و ده دقیقه. تدوین نیازی نبود روش انجام بشه. از تنظیم مدل‌شیت تا ساخت بِیس برای صورت مو به مو نکات رو عنوان کردم و جاهایی که مهم بود تاکید هم شده. فرض بر این بود که دوستانِ علاقه‌مند درس‌های قبل رو به خوبی تمرین کردند و مشکلی از بابت دریچه‌های دید و مفاهیم اولیه ندارند. احتمال می‌دم کمی احساس بشه که با سرعت کار کردم، اما فایل ویدئویی خوبیش به این هست که می‌شه بارها تماشا کرد!.

modeling-class6
خوشحال کننده خواهد شد که نتایج کارهاتون رو ایمیل کنید تا ببینیم چطور پیش می‌ره!. (در حد ایده)
تا شما این درس رو تمرین کنید، من مشغول ضبط ادامه‌ی مدلینگ هستم.

دانلود درس ششم، ۲۴۴ مگابایت

{…نکته مهم: آموزش دانلود از وبسایت پویانما…}

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 18 دیدگاه دارد.

  1. سلاااااااااااااااام، سایتتووووون عالی عالی عالی عالی عالیه. . واقعا ازتون مچکرم. کاش توی” درباره ی ما”، درباره ی هدفتون از سایت هم می نوشتید.خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدمممممممممم.

    1. سلام:)، خیلی ممنونم از شما. خوشحالیم که تونستیم نظر مثبت شما رو جلب کنیم. والا هدف از سایت به اشتراک گذاشتن هرچیزی هست که تا به امروز یاد گرفتیم! و تامین محتوی انیمیشن به زبان فارسی. ما هم خیلی خوشحالیم که شما به پویانما سرخواهید زد. موفق و پیروز باشید:)

  2. من تازه سایتتونو پیدا کردم واااااااای محشررررررررررررررررره وبسیار مرتبط با رشته و هدفم اصلا الان نمیدونم چجوری تشکر کنم خیلی ذوق کردم این سایتو از فیس پیدا کردم…
    فقط ایمیلتون چی هس که من کار کردم بفرستم؟ چون تو بخش تماس با ما ندیدم؟؟؟

  3. سلام
    ممنون و خسته نباشید سایتتون عالیه
    خیلی دوست دارم کلیپهایی که میزارید رو دانلود کنم، چطوری میتونم این کار رو کنم

  4. با تشکر از شما و آموزش های خوبتون توصیه می کنم با این نرم افزار Advanced Video Compressor ویدیو ها رو خیلی خوب فشرده و کم حجم کنید بدون کمترین افت کیفیت . کار باهاش بسیار ساده هست

  5. سلام به مدیریت سایت. متاسفانه این همه فایل رو دانلود کردم ولی همه خراب هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پسوند فایل ها اصلا پسوند فایل فشرده نیست.

    1. سلام، خراب؟!. پسوند یکی از اونها زیپ هست، بقیه .z01 تا ۰۳ هست. همه باید برن تو یک فولدر و با وین‌زیپ آن‌زیپ بشن. باز هم چک می‌کنم. تا جایی که خبر دارم، مشکلی نباید باشه. احتمالا درست دانلود نشدن یا دمیج شدن. الان شروع می‌کنم چک کردن فایل‌ها رو. ممنون از تذکر شما.

    2. بله، فقط یکی از فایل‌ها تو هاست مشکل داشت. یعنی شما فقط ۲۵۰ مگابایت بیشتر باید دانلود کنید و اون هم شماره‌ی ۶ هست که پسوند زیپ داره. این فایل رو جایگزین کنید و آنزیپ کنید. مشکل برطرف میشه.
      http://puyanama.com/wp-content/uploads/CLASS-PARTS.jpg
      تو این فایل مشخص هست، اندازه‌ی فایل‌ها و پسوند اونها.
      با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو