skip to Main Content

درس اول: نگاهی به محیط نرم‌افزار

سلام دوستان، بالاخره اولین درس رو شروع کردیم!، در این ویدئو نگاهی می‌کنیم به ظاهر نرم‌افزار مکس و معرفی خواهیم کرد بخش‌های مختلف نرم‌افزار رو.
چون سری آموزش‌ها بر اساس پروژه هست و بر حسب نیاز اجرایی به قسمت‌ها و ابزارهای مختلف نرم‌افزار رجوع می‌کنیم، نیازی ندیدیم تا ابزارهای صِرف رو آموزش بدیم تا زمان رو به هدر نداده باشیم.
در پُست‌های آینده به سرفصل دروس و نحوه‌ی کار اشاره خواهیم کرد.

لینک دانلود نگاهی به محیط نرم‌افزار

 

{…نکته مهم: آموزش دانلود از وبسایت پویانما…}

این مطلب 15 دیدگاه دارد.

  1. سلام
    من آموزش های فوق حرفه ای شما رو تازه دیدم
    عالی بودن بسیار زیبا اموزش داده شده بودن با ذکر تمام جزئیات
    ممنون
    اما میخواستم بدونم اموزش ریگ بندی هم اضافه میشه؟
    تشکر

  2. سلام ممنون بابت زحماتی که کشیدین برای جمع آوری و پیاده سازی این سایت زیبا
    من یه درخواست داشتم و اونم اینه که من flash mx کار میکردم و میخوام به دنیای سه بعدی وارد بشم و نمیدونم کدوم نرم افزار بهتر هست
    گروهی مکس رو معرفی میکنند و گروهی مایا و بعضی برنامه های دیگر
    میخواستم راهنماییتون رو در این رابطه بدونم تا بتونم تمرکزم رو روی اون بذارم و پیش برم
    میدونم که چندین برنامه در کنار هم مکمل هم میشوند ولی با آینده ترین برنامه که بشه روش سرمایه گذاری کرد و وقت گذاشت رو بهم لطفا معرفی کنید و یا گذاشتن اطالاعاتی در مورد نرم افزار های معروف و کاربردی راهی رو برای تازه کار هایی مثل من بگزارید که بهتر تصمیم گیری کنیم

    ممنون از وقتی که گذاشتین
    با تشکر فراوان

    1. سلام، از لطف شما خیلی مچکرم. تو این مورد کار کمی سخت می‌‍شه! چون هر دو نرم‌افزار بازار دارن؛ هم اینجا هم خارج از اینجا. اما اگه از لحاظ آینده و سرمایه‌گذاری بخواییم ببینیم به نظر من مایا رو اولویت بذارین. طبیعتا مایا بازار کار گسترده‌ای داره اما بیشتر ازش استفاده‌ی انیمیشن می‌شه تو دنیا. به تعبیر دیگه تو پروداکشن‌های انیمیشن اولویت هست. حالا شما ببینید تو کدوم بخش نرم‌افزار مایل هستید وارد بشید. مکس بیشتر تو ایران کاربرد داره و تیم‌های زیادی هم به لحاظ معماری، پروژه های شخصی و تولیداتِ استودیویی و تولید بازی ازش استفاده می کنن. من خودم سالها مکس کار می‌کردم و می‌کنم، اما مدتی هم میشه که به صورت جدی مایا رو شروع کردم. خب از لحاظ اقتصادی هم اون چیزی میشه که خودتون اشاره کردین، بازار کاری که می‌تونه براتون پیش بیاد شعاعش گسترده‌تر می‌‎شه. اما در نهایت یادگیری نرم‌افزارها بدونِ تعصب چیزی هست که باید اتفاق بیفته، چون الان برای رسیدن به یه محصولِ بهتر از ترکیب همه اینها استفاده میشه.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو