پویانما، مباحث تخصصی انیمیشن سه‌‌بعدی

درس اول: نگاهی به محیط نرم‌افزار

سلام دوستان، بالاخره اولین درس رو شروع کردیم!، در این ویدئو نگاهی می‌کنیم به ظاهر نرم‌افزار مکس و معرفی خواهیم کرد بخش‌های مختلف نرم‌افزار رو. چون سری آموزش‌ها بر اساس پروژه هست و بر حسب نیاز اجرایی به قسمت‌ها و ابزارهای مختلف نرم‌افزار رجوع می‌کنیم، نیازی ندیدیم تا ابزارهای صِرف رو آموزش بدیم تا زمان رو به هدر نداده باشیم. در پُست‌های آینده به سرفصل دروس و نحوه‌ی کار اشاره خواهیم کرد.

لینک دانلود نگاهی به محیط نرم‌افزار

 

{...نکته مهم: آموزش دانلود از وبسایت پویانما...}

برای به اشتراک گذاشتن کارهایتان و تبادل نظر درباره سری آموزش‌های پویانما می‌توانید در تالار پویانما عضو شوید و از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید

میر امید رضوی

۱۵ نظر

  • سلام
    من آموزش های فوق حرفه ای شما رو تازه دیدم
    عالی بودن بسیار زیبا اموزش داده شده بودن با ذکر تمام جزئیات
    ممنون
    اما میخواستم بدونم اموزش ریگ بندی هم اضافه میشه؟
    تشکر

    0
  • سلام ممنون بابت زحماتی که کشیدین برای جمع آوری و پیاده سازی این سایت زیبا
    من یه درخواست داشتم و اونم اینه که من flash mx کار میکردم و میخوام به دنیای سه بعدی وارد بشم و نمیدونم کدوم نرم افزار بهتر هست
    گروهی مکس رو معرفی میکنند و گروهی مایا و بعضی برنامه های دیگر
    میخواستم راهنماییتون رو در این رابطه بدونم تا بتونم تمرکزم رو روی اون بذارم و پیش برم
    میدونم که چندین برنامه در کنار هم مکمل هم میشوند ولی با آینده ترین برنامه که بشه روش سرمایه گذاری کرد و وقت گذاشت رو بهم لطفا معرفی کنید و یا گذاشتن اطالاعاتی در مورد نرم افزار های معروف و کاربردی راهی رو برای تازه کار هایی مثل من بگزارید که بهتر تصمیم گیری کنیم

    ممنون از وقتی که گذاشتین
    با تشکر فراوان

    0
    • سلام، از لطف شما خیلی مچکرم. تو این مورد کار کمی سخت می‌‍شه! چون هر دو نرم‌افزار بازار دارن؛ هم اینجا هم خارج از اینجا. اما اگه از لحاظ آینده و سرمایه‌گذاری بخواییم ببینیم به نظر من مایا رو اولویت بذارین. طبیعتا مایا بازار کار گسترده‌ای داره اما بیشتر ازش استفاده‌ی انیمیشن می‌شه تو دنیا. به تعبیر دیگه تو پروداکشن‌های انیمیشن اولویت هست. حالا شما ببینید تو کدوم بخش نرم‌افزار مایل هستید وارد بشید. مکس بیشتر تو ایران کاربرد داره و تیم‌های زیادی هم به لحاظ معماری، پروژه های شخصی و تولیداتِ استودیویی و تولید بازی ازش استفاده می کنن. من خودم سالها مکس کار می‌کردم و می‌کنم، اما مدتی هم میشه که به صورت جدی مایا رو شروع کردم. خب از لحاظ اقتصادی هم اون چیزی میشه که خودتون اشاره کردین، بازار کاری که می‌تونه براتون پیش بیاد شعاعش گسترده‌تر می‌‎شه. اما در نهایت یادگیری نرم‌افزارها بدونِ تعصب چیزی هست که باید اتفاق بیفته، چون الان برای رسیدن به یه محصولِ بهتر از ترکیب همه اینها استفاده میشه.
      موفق باشید.

      0
  • سلام، ممنونم از شما، ورودتون رو به این صنعت تبریک می‌گم و امیدوارم توی این راه موفق باشید. خواهش می‌کنم ما نرم‌افزار مکس رو به طور کامل آموزش خواهیم داد و در حال حاظر روی ضبط ویدئو‌های آموزشی کار می‌کنیم.

    0
  • سلام
    خیلی خوبید!!من تازه به طور جدی وارد دنیای انیمیشن شدم و آشنایی با سایتتون اطلاعات زیادی در همین ابتدا به من داده و ممنونم از اموزش این برنامه.ممنون میشم اگر کتابی،مقاله ای،توصیه ای برای علاقه مندان به این حرفه دارید در اختیارمون بذارید.

    0
  • ممنون آقاي رضوي از اينكه مشتاقيد كه علم خودتون رو به ديگران ياد بديد.
    واقعا از اين كارتون خوشحال شدم.اميدوارم بتونيد اين آموزشها رو تا انتها ادامه بديد و به هدفتون برسيد.

    0

آمار پویانما در یک نگاه

  • 81,703
  • 961
  • ۶ تیر, ۱۳۹۶

تلگرام پویانما

نوشته‌های تصادفی

پویانما را دنبال کنید