skip to Main Content

پادکستِ انیمیشن پینوکیو چگونه ساخته شد؟ (2)

در قسمت دوم می پردازیم به این که دیزنی پس از اولین فیلم بلند خود، تولید پینوکیو را آغاز کرد، اما با مشکلات زیادی مواجه شد. یکی از چالش‌ها طراحی شخصیت پینوکیو بود که باید بین ظاهر عروسکی و انسانی تعادل برقرار می‌کرد. پس از چندین آزمایش، نسخه‌ای انسانی‌تر انتخاب شد. شخصیت جیمینی کریکت به دلیل نقش پررنگش در داستان و طراحی ظریفش، چالشی متفاوت ارائه داد اما به‌خوبی انیمیشن‌سازی شد. از سوی دیگر، شخصیت‌های شروری مانند استرومبولی، روباه، و گربه با حرکات و شخصیت‌پردازی‌های منحصر به فرد طراحی شدند. استرومبولی با قدرت و خشمش تهدیدآمیز بود، در حالی که روباه و گربه با حیله‌گری و حماقتشان سبک وُدویل را تداعی می‌کردند. ژپتو، پدر پینوکیو، شخصیت ساده‌تری داشت و چالش زیادی برای انیماتورها ایجاد نکرد.

در این اپیزود، میرتوحید رضوی به این پرسشها 🔖👑پاسخ میدهد؛
1 – چرا دیزنی پس از شش ماه تولید پینوکیو را متوقف کرد؟
2 – چه تغییراتی در طراحی شخصیت پینوکیو انجام شد تا رضایت دیزنی جلب شود؟
3 – چه ویژگی‌هایی جیمینی کریکت را به چالشی متفاوت برای انیماتورها تبدیل کرد؟
4 – چگونه استرومبولی و تیم روباه و گربه در داستان به‌طور متفاوت شخصیت‌پردازی شدند؟

برای شنیدن این اپیزود:

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو