skip to Main Content

خالق سیمپسون‌ها آقای Matte Groening با Netflix قرارداد می‌بندد

آقای Matt Groening، خالق انیمیشن  کمدی سیمپسونها و انیمیشن محبوب  Futurama، قصد دارد در آینده‌ای نزدیک برای Netflix انیمیشن جدیدی را توسعه دهد.

Simpsons_FamilyPicture

جزئیات بیشتری در دسترس نیست اما مشخص است Netflix سفارش ۱۰ اپیزود را در نظر دارد. بجز آقای Groening ، از هیچ طراح کلیدی و شخص خلاق دیگری در این پروژه نام برده نشده است و نه نام استودیوهای تولیدی که ممکن است روی  این پروژه  کار کنند.

Matt Groening-AES-061517

سیمپسونها یکی از طولانی‌ترین سریال های تلویزیونی رکورددار است که اولین بار به عنوان سری‌های کوتاهی در برنامه The Tracey Ullman Showدر سال ۱۹۸۷ به نمایش درآمد. این انیمیشن کمدی مستقل که در سال ۱۹۸۹ عرضه شد به تازگی توسط فاکس برای ۲۸ فصل تمدید شده است و تا سال ۲۰۱۷ شروع به کار خواهد کرد.
آفای Matt Groening در سال ۱۹۹۱ درباره  سیمپسون‌ها توضیح میدهد. (۲۵ سال قبل)

 

Life-in-Hell-No-4

Matt-Groening-post1

اگر گزارش ها درست باشد، قرارداد Netflix اولین پروژه مهم Groening خواهد بود از زمانیکه او و David X. Cohen به کارکنان شرکت Planet Express انیمیشن Futurama  را معرفی کردند که بمدت ۱۵ سال در فاکس و Comedy Central به نمایش درآمد.

آقای Groening که در Portland, Oregon بزرگ شده است، برای اولین بار در دهه ۱۹۷۰ کمیک مستقل و با تم بزرگسال خود به نام “زندگی در جهنم” را ساخت که توجه همگان را به خودش معطوف کرد. آقای گرونینگ در حال حاضر یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت انیمیشن در تلویزیون است که در سال‌‌های اخیر کرسی استادی انیمیشن را در دانشکده فیلم و تلویزیون دانشگاه UCLA بعهده دارد. همچنین او کمک مالی سالانه ۵۰ میلیون دلاری خود را برای حمایت از ساخت انیمیشن‌های کوتاه دانش‌آموزان می‌پردازد. آقای Groening تا به امروز ۱۲ جایزه امی دریافت نموده و یک ستاره در پیاده‌روی  مشاهیر هالیوود را از آن خود کرده است.

Matt Groening Creator of 'The Simpsons' Matt Groening receives a Star on the Hollywood Walk of Fame Los Angeles, California - 14.02.12 Mandatory Credit: WENN.com/FayesVision
Matt Groening Creator of ‘The Simpsons’ Matt Groening receives a Star on the Hollywood Walk of Fame Los Angeles, California – 14.02.12 Mandatory Credit: WENN.com/FayesVision

مطالب مرتبط:

کمک نقدی آقای Matt Groening به UCLA

مجموعه کارتونی سیمپسون‌ها به پانصدمین قسمت رسید

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو