ویژگیهای جدید وی ری Vray 3.3
ویری جدید هم از راه رسید. با آپدیت ویژگیهای جدید که واقعا باید به شرکت کیآس گروپ (chaosgroup) دستمریزاد گفت. رندرینگ سریعتر تا ۵۰ درصد یکی از ویژگیهای منحصربهفرد Vray 3.3 به شمار میرود. ویژگی جدید دیگری هم که اضافه شده VBAS است که دیگر نیازی نیست Subdivهای نورها و متریالها رو تنظیم کنید.
(برای مشاهده کیفیت اچ دی، دکمه اچ دی را بعد از پلی کردن فعال کنید)
شوریل سال ۲۰۱۵ ویری رو هم میتوانید مشاهده کنید. (برای مشاهده کیفیت اچ دی، دکمه اچ دی را بعد از پلی کردن فعال کنید)
(Variance-based adaptive sampler(VBAS:
سمپلینگ بهتر برای نواحی تاریکتر و روشنتر صحنه
تشخیص بهتر نویزها
رندر نهایی بسیار باکیفیتتر با صرف وقت کمتر برای تنظیمات روی نورها و متریالها
بهبود سمپلینگ برای آلفا مپ، بخصوص برای صحنههایی که موشن بلار و عمق میدان دارند.
در هر دو حالت باکت و پراگرسیو رندرینگ کار میکند.
ویژگیهای جدید که در حالت معمولی فعالند:
VBAS در حالت معمولی فعال است.
به صورت اتوماتیک تنظیمات سمپلینگ برای نورها و متریالها محاسبه میشود، دیگر نیازی نیست که به صورت دستی Subdivها را وارد کنید.
Ray Traced Rounded Corners
رندر به صورت نرم لبهها بدون نیاز به مدلینگ بیشتر – بر اساس تکنولوژی جدید NVIDIA
تشخیص لبه پیشرفته با پشتیبانی از سطوح مقعر و محدب به صورت همزمان
توانایی کار با آبجکتهای جداگانه، پروکسی آبجکتهای Vray و آبجکتهای Displace
—
مدل جدید Sky و پرسپکتیو Aerial:
ارائه مدل جدید از شبیه سازی آسمان با نام Hosek
خصوصیات جدید رنگ زمین هم برای Vray Sun و هم برای Vray Sky
Aerial پرسپکتیو برای ایجاد عمق و باورپذیری بیشتر صحنهها
نقشهبرداری Triplanar (Triplanar Mapping):
بافتپردازی سریع بدون درز بدون UV
کنترل پارامترهای ترکیب لبهها و بافتها
متریالهای بسیار واقعگرایانه با استفاده از Stochastic Flakes برای شبیهسازی برف، خاک و کارپینت
بهروزرسانیهای انجام شده در ورژن جدید:
Global Illumination:
محاصبه بسیار دقیق سطوح رفلکتیو و کاستیکها، انتشار بهتر نورها، و در نهایت طبیعیتر کردن صحنههای داخلی
توضیع و محاسبه Light cache برای رندر سریعتر زمانی که Distribute Render را فعال کردهاید و میخواهید با چندین سیستم همزمان رندر بگیرید (واقعا شاهکاره J ) در ورژنهای قبلی Vray این امکان وجود نداشت و عملا زمان رندر افزایش مییافت.
GPU Rendering:
رندر نودهای بیشتر (MultiTexture, VRayMultiSubTex, ColorCorrection)
رندر آبجکتهای پراکسی، موها و پارتیکلها
رندر VrayFur و VrayPlane
include/exclude نورها
Progressive Sampler:
مقدار نویز Thresh دایتامیک و پویا برای توضیع یکنواخت نویز
بهبود سابپیکسلفیلترینگ
بهبود استفاده از CPU
Volume Rendering:
رندرینگ بسیار سریعتر در رندرهای ولومتریک با استفاده از سمپلینگ Probabilistic
Geometry:
رندر سریعتر پراکسی آبجکتها
رندر سریعتر Forest pack pro
V-Ray Frame Buffer:
مقایسه تنظیمات Vray در فریم بافر
بارگذاری Color corrections (اصلاح رنگ) در فریم بافر
قابلیت ذخیره فایلهای LUT در فریم بافر
این مطلب 0 دیدگاه دارد.