پویانما، مباحث تخصصی انیمیشن سه‌‌بعدی

ریاضیاتِ موجود در آثار پیکسار!

چه چیزی شخص را به یک انیماتور موفق در قرن بیست‌و‌یکم مبدل می‌‎کند؟ چشمانی تیزبین؟ دستانی قدرتمند در طراحی؟ داشتن مدرک در زمینه‌ی علوم کامپیوتر؟ در جایی مانند پیکسار تمامی این‌ها نیاز است!. مصاحبه‌ی Brady John Haran با Tony DeRose که مقام ارشد درهدایت گروه تحقیق و تکنولوژی استودیو‌های پیکسار مشغول به کار است. این ویدئو در مورد ریاضیات و محاسبات نهفته  پشت کاراکترهای متحرک در آثاری مانند: داستان اسباب‌بازی، کارخانه‌ی هیولاها، شجاع، شکفت‌‎انگیزان و... می‌گوید. اینجا بحث به سادگی در قدم‌های اولیه‌ی ساخت موضوع ژئومتریک خلاصه شده و چگونگی Divide کردن یک شکل ساده توضیح داده می‌شود.

برای دانلود ویدئو با کیفیت اچ‌دی کلیک کنید.

+ Math-pixar-01 Math-pixar-03 Math-pixar-05

میر‌توحیدرضوی

۲ نظر

آمار پویانما در یک نگاه

  • 80,301
  • 959
  • ۴ تیر, ۱۳۹۶

تلگرام پویانما

نوشته‌های تصادفی

پویانما را دنبال کنید