ریاضیاتِ موجود در آثار پیکسار!
چه چیزی شخص را به یک انیماتور موفق در قرن بیستویکم مبدل میکند؟ چشمانی تیزبین؟ دستانی قدرتمند در طراحی؟ داشتن مدرک در زمینهی علوم کامپیوتر؟ در جایی مانند پیکسار تمامی اینها نیاز است!. مصاحبهی Brady John Haran با Tony DeRose که مقام ارشد درهدایت گروه تحقیق و تکنولوژی استودیوهای پیکسار مشغول به کار است. این ویدئو در مورد ریاضیات و محاسبات نهفته پشت کاراکترهای متحرک در آثاری مانند: داستان اسباببازی، کارخانهی هیولاها، شجاع، شکفتانگیزان و… میگوید.
اینجا بحث به سادگی در قدمهای اولیهی ساخت موضوع ژئومتریک خلاصه شده و چگونگی Divide کردن یک شکل ساده توضیح داده میشود.
دست مریزاد
من که لذت بردم .
این ویدوهارو از کجا پیدا میکنی ..!! خدایی از کجا به ماهم بگو ..
ممنونم، والا چی بگم، حاصل گشت و گذار هستن:)