skip to Main Content

” دنیای عجیب‌و‌غریب Strange World”، انیمیشن بلند بعدی دیزنی

برخی رسانه‌ها از روی نشانه‌ها و علائم تجاری ثبت شده از سوی استودیوی انیمیشن دیزنی گمان می‌کردند نام شصت‌ویکمین فیلم انیمیشن بلند  این استودیو  Searcher Clade است، اما نام این فیلم “دنیای عجیب” خواهد بود.

این استودیو جزئیات طرح و همچنین کانسپت‌های اولیه ار این فیلم ماجراجویی و اکشن  را که در 23 نوامبر سال 2022 اکران می‌شود رونمایی کرده (همان محدوده‌ی زمان جشن شکرگزاری که امسال به فیلم Encanto اختصاص داده شده بود). آنها می‌گویند:  دنیای عجیب و غریب «سفر به اعماق سرزمینی ناشناخته و خطرناک است، که در آن موجودات خارق‌العاده‌ای در انتظار هستند.»

Variety اضافه می‌کند که « هسته‌ی اصلی داستان فیلم در مورد ماجرای خانواده‌ی کلِیدز Clades است، خانواده‌ای کاوشگر که اختلاف‌های میانِ آنها تهدیدی برای موفقیت‌شان در ماموریتِ سرنوشت‌سازشان است. »

دنیای عجیب تعدادی از افراد نخبه‌ای را که امسال در پشت‌صحنه فیلم “رایا و آخرین اژدها ” ( Raya and the Last Dragon) حضور داشتند، دوباره گرد هم جمع کرده است. دان هال ( Don Hall) ، کارگردان فیلمهای رایا و شش‌قهرمانِ بزرگ، دوباره در جایگاه کارگردانی قرار گرفته است. کویی نگوین ( Qui Nguyen) که در فیلم رایا نویسنده‌ی همکار بود، در این فیلم هم کارگردان همکار است و همچنین نویسندگی فیلم‌نامه را بر عهده دارد. روی کانلی (Roy Conli) (شش قهرمانِ بزرگ) نیز تهیه‌کننده می‌باشد.

Hall به Variety گفت که مجلات pulp (یا به عبارتی مجله‌های بازاری) تأثیر زیادی بر این فیلم داشته‌اند: « من در دوران کودکی عاشق خواندن شماره‌های قدیمی مجلات داستانی pulp بودم. آن داستانها ماجراهای بزرگی بودند که در آنها کاوشگران دنیای پنهان و یا موجوداتی باستانی را کشف می‌کردند. دنیای عجیب خیلی از آن داستانها الهام گرفته است.»

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو