طراحی شخصیتها در فیلم ” Lou” محصول پیکسار
Lou چهاردهمین محصول شرکت پیکسار است که در بخش انیمیشن کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.
Lou به کارگردانی دیو مولینز (Dave Mullins) ، انیماتور کهنهکار پیکسار که تجربهاش در این استودیو به فیلم Monsters, Inc. در سال ۲۰۰۱ باز میگردد. لو، داستان یک قلدر اسباببازیدزد است که از لو درسِ عبرتی میآموزد. لو موجودی انسانانگارانه است که در یک جعبهی اشای گمشده در کنارِ زمینِ بازی زندگی میکند.
پیکسار تصاویر چندانی از پشت صحنه این فیلم کوتاه که پیش از فیلم Cars 3 به نمایش درآمد، منتشر نکرده است. اما کارگردان فیلم قسمتهایی از روند ساخت فیلم را در توییتر و اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.
ما تصاویر زیر را به همراه نکاتی که مولینز در مورد چگونگی طراحی دو شخصیت اصلی فیلم ، Lou و J.J. ، قلدر مدرسه ذکر کرده است را جمعآوری کردهایم.
تکامل Lou
مولینز میگوید که در ایده اولیه این فیلم کوتاه، کودکی زیر اسباببازیها وجود داشت. این طرح بازتابی از ایده اولیه این فیلم کوتاه است.
مولینز میگوید،« ساخت این ماکت گام بزرگی در تکامل Lou بود .»
مالینز میگوید،« من این قانون را وضع کردم که مادامیکه چشمها و دهان او ( توپ بیسبال و هودی ) را ببینید، باقی چیزها میتواند تغییر کند، اما او هنوز هم شبیه به Lou خواهد بود.»
تکامل J.J.
مولینز میگوید،« این طرح را بر اساس ترکیبی از شخصیت اسکات فارکوس Scut Farkus در فیلم ” داستان کریسمس” و شخصیت دوست جان کانر John Connor در فیلم “ترمیناتور ۲” کشیدم. هر چند این طرح بیش از حد خشن به نظر میرسید و چندان مناسب این داستان نبود. »
این مطلب 0 دیدگاه دارد.