skip to Main Content

پروژه‌ی بعدی پیکسار؛ جهانی سرشار از فانتزی و بدون حضور انسان‌ها

در کنفرانس D23 جان‌لا‌سِتر و دَن اسکنلون Dan Scanlon از این پروژه که خواستند فعلا نامش را فاش نکنند تحت عنوان یک دنیای حومه‌ی شهری و خیالی یاد کردند. در این جهان هیچ انسانی زندگی نمی‌کند و همگی الف‌ها، ترول‌ها و جادوگران هستند. به عنوان مثال در این کار اسب‌های تک‌شاخ نیز وجود دارند اما به عنوان جوندگانِ این جهان به شمار می‌روند.

طبق اظهارات آقای دن اسکنلون کارگردان پروژه:

او پدرش را در سنین کودکی از دست داده و این فیلم بر پایه‌ی این سوال که همیشه از خودش می‌پرسید بنا شده است. “پدرم چه کسی بود؟” داستان در جهانی بدون انسان نقل می‌شود، در فیلم قرار است ماجرای دو نوجوانِ خیالی روایت شود که پدرشان وقتی خیلی کوچک بودند مرده و او را به یاد نمی‌آورند. اما خوشبختانه یک جادویی در شهر باقی مانده، آنها شانس این را دارند که تنها یک روز را با پدرشان سپری کنند.

جان‌لا‌سِتر: “ما دوست داریم تا مخاطبین خود را وارد دنیاهای تازه‌ای بکنیم که تاکنون ندیده‌اند.”

دَن اسکنلون Dan Scanlon / کارگردان و استوری‌بورد آرتیست

دن اسکنلون در کارنامه‌اش سری انیمیشن‌‌ها کارخانه‌ی هیولاها و دانشگاه هیولاها را دارد و همچنین عضو تیم ارشد خلاق در پروژه‌های “شجاعBrave” و “Insode out ” بوده است.

تاریخ تقریبی برای اکران پروژه سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ درنظر گرفته شده است.

منبع

ترجمه: میرتوحید

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو