skip to Main Content

رونمایی از انیمیشن Mavka. The Forest Song در جشنواره انسی ۲۰۱۷

در زمان‌های بسیار قدیم، جنگل‌های وسیع اوکراین اسرار و راز‌های ژرف پرورانده‌اند. و به خانه‌هایی برای موجودات افسانه‌ای شگرف در میان درختان کهن بدل شده‌اند.

Mavka یک روح از جنگل است. ماموریت اصلی او محافظت از جنگل‌‎ها و قلب مقدس آن – منبع خود زندگی –  و همچنین، هرگونه تجاوز و یا نفوذ است.

Lukash یک پسر بی‌ادعای مزرعه است، او عشق بسیار بزرگی به موسیقی دارد و به نواختن فلوت علاقه دارد. طی یک معجزه‌ای  آنها با هم ملاقات می‌کنند و عاشق هم می‌شوند. آیا Lukash  و Mavka می‌توانند از احساسات خودشان در مقابل همدیگر دفاع کنند؟ آیا Mavka می‌تواند جنگل را نجات بدهد و حافظ عشق خودش باشد؟ آیا این دو جوان عاشق با دنیاهای متفاوت انتخاب درستی برای یکدیگر هستند؟

در این ویدئو شاهد طیف وسیعی از مراحل تولید به همراه صحبت‌های خانم Oleksandra Ruban کارگردان،  خانم Iryna Kostyuk تهیه کننده، خانم Anna Eliseeva در سمت Creative Producer، آقای Kristian Koskinin کارگردان هنری، خانم Olga Navrotska طراح لباس، آقای DakhaBrakha هنرمند موسیقی، آقای Egor Olesov تهیه‌کننده هستید.

این انیمیشن در استودیو Animagrad که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده، همچنان در حال تولید است، (تکنیک سه‌بعدی)این استودیو درحال حاضر یکی از مطرح‌ترین استودیوهای تولید انیمیشن در شرق اروپاست. انیمیشن Mavka. The Forest Song توسط گروه FILM.AU یکی از بزرگترین شرکت‌ در زمینه تهیه و توزیع محتوای سمعی و بصری و یکی از بزرگترین گروه‌های رسانه‌ای در اروپای شرقی به شمار می‌رود حمایت می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته شده قرار است این انیمیشن با نام Mavka: The Forest Song (موکا، آهنگ جنگل)در سال ۲۰۱۹ در اکراین اکران شود.

منبع

مترجم: میر امید رضوی

این مطلب 3 دیدگاه دارد.

  1. سلام ببخشید شما میدونید چه زمان و تاریخی انیمیشن اوکا آهنگ جنگل انتشار می شه من بی صبرانه منتظر اکران این انیمیشن هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو