skip to Main Content

آنونس انیمیشن سینمایی بلال حبشیBilal: A New Breed of Hero

استودیوی انیمیشن باراجون Barajoun واقع در دوبی و خلیج‌فیلم Gulf Film یکی از مطرح‌ترین توضیع‌کننده‌ در خاورمیانه در جشنواره فیلم کن، از انیمیشن “Bilal: A New Breed of Hero” رونمایی کردند و تازیخ اکران این انیمیشن در سینماها ۸ سپتامبر ۲۰۱۶ اعلام شد.

 

استودیوی انیمیشن باراجون در منا واقع شده است و به عنوان بهترین استویو در زمینه انیمیشن و جلوه‌های ویژه به شهرت رسیده است. این استودیو ارزش ویژه‌ای به داستانگویی در انیمیشن‌ها و تکنولوژی‌های جدید قایل است. در این انیمیشن بازیگران مطرح هالیوودی نیز به ایفای نقش در بخش صداگذاری پرداخته‌اند.

این انیمیشن داستان زندگی بلال حبشی را روایت می‌کند که از شرایط حاکمی که مورد ظلم و ستم واقع بود به سمت یک رهبر اصیل و الهام‌بخش  می‌رود. این داستانی از ایمان، امید و کشفِ گوهر درون است که توسط خبرنگاران و منتقدان هالیودی مورد توجه واقع شده است.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو