skip to Main Content

عرضه نرم‌افزار RealFlow ورژن ۲۰۱۵

نسخه نهم از نر‌م‌افزار شبیه‌سازی مایعات و سیالات برای جلو‌ه‎های ویژه بصری با ویژگی‌های جدید که به کاربران اجازه‌ می‌دهد سریع‌تر از همیشه به نتایج دلخواه برسند معرفی شد. در زیر به برخی از ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار محبوب اشاره می‌کنیم:

  • افزایش کیفیت شبیه‌سازی که بر پایه کارت گرافیک محاسبه می‌شود به کاربران این اجازه را می‌دهد تا مش‌های نرم‌تر ونتیجه واقع‌گرایانه‌تری دست یابند.
  • اضافه شدن Direct-to-Render در نرم‌افزار که به کاربران این اجازه را می‌دهد به طور همزمان در RealFlow صحنه خود را با استفاده از موتور فیزیکال بیس Maxwell رندر بگیرند.
  • اضافه شدن ابزارهای جدیدی که به کاربران این اجازه را می‌دهند که کنترل بیشتری روی شبیه‌سازی‌های خود داشته باشند، بهبود رابط گرافیکی، نود جدید Spline، ابزار متن نویسی، دیمونز FallOff، Crown دیمونز و امکان جدید SpreadSheet
  • بهبود در شبیه‌سازی به نسبت ورژن‌های قبلی نرم‌افزار به لطف ترکیب DYVERSO و OpenVDB که به کاربران این اجازه را می‌دهند که به نتیجه دلخواه خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن برسند. می‌توانید شبیه‌سازی و مش‌های خودتان را با ۱۰برابر سرعت بسازید !!!

برای خرید نرم‌افزار RealFlow می‌توانید از این لینک استفاده و یا به وسیله نمایندگان این شرکت تهیه فرمایید.

۱۰۲۵۰۴۷-dyversoquality ۱۰۲۵۰۴۷-dyversospeed2 ۱۰۲۵۰۴۷-hybridocollisions ۱۰۲۵۰۴۷-rapidmeshing ۱۰۲۵۰۴۷-splines ۱۰۲۵۰۴۷-spreadsheets ۱۰۲۵۰۴۷-texttool ۱۰۲۵۰۴۷-userinterface ۱۰۲۵۰۴۸-crowndeamon ۱۰۲۵۰۴۸-deamonsfalloff ۱۰۲۵۰۴۸-directtorender

 

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو