skip to Main Content

پشتِ صحنه‌ی ساخت انیمیشنِ Hotel Transylvania 2

در ماه مارس، سونی‌پیکچرز آنونس/تریلر چشم‌نوازی از نسخه‌ی دوم انیمیشنِ هتل ترالسیلوانیا را عرضه کرد. امروز، اولین ویدئو از سه‌گانه‌ی پشت‌صحنه‌ی ساخت این آنونس در فضای مجازی نیز پخش شد.

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/2015/Making of Hotel Transylvania 2 Teaser Trailer Part 1_3.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/emotions-inside-out-2.jpg]

در بخش اول،  Mike Kurinsky طراحِ تولید در مورد عناصرِ بیشماری که در محیطِ زندگی این موجودات طراحی و ساخته شده است توضیح می‌دهد. سپس در خصوص طراحیِ کاراکتر Dennis – پسرِ Mavis و Johnny – توضیحاتی ارائه می‌کند.  در مورد برجِ سستی که مختصِ پرشِ خون‌آشام‌هاست و اینکه چه ایده‌ای پشتِ طراحی محلِ زندگی آنها خوابیده است.

Hotel Transylvania 2 (5) Hotel Transylvania 2 (2)

هنرمندانِ انیماتور اطلاعِ دقیقی از کوچکترین جزئیات، فکر و زحمتی که یک کار انیمیشن حتی در ساده‌ترین شات نیاز دارد مطلع هستند. خیلی خوب است که سونی‌پیکچر تلاش دارد تا مردمِ عادی را نیز با زحمت و تلاشی که برای ساختِ یک کار انیمیشن کشیده می‌شود آشنا می‌سازد.

Hotel Transylvania 2 (4)

هفته‌ی دیگر، ویدئویی در خصوص دیدگاه‌های کارگردانِ اثر Genndy Tartakovsky منتشر خواهد شد.

برای دانلود کلیک کنید.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو