skip to Main Content

چرا سونی پیکچرز، ملوانِ زبل را کُشت!؟

popeye-dead-sony

انیمیشن جنجال برانگیز ملوان‌زبل به صورت انیمیشن دیجیتال کامپیوتری که به کارگردانی گندی تارتاکوفسکیGenndy Tartakovsky در سونی پیکچرز مراحل تولید خود را پشت‌سر میگذاشت، طی اطلاعیه‌ای متوقف شد!. این خبر را تارتاکوفسکی در مصاحبه‌ای با سایت مووی‌فون اعلام کرد:

انیمیشنی که چند ماه پیش از آن رونمایی شد، حیرت همگان را برانگیخت و سیل نقدهای مثبت را به‌همراه داشت. من واقعا از کاری که انجام می‌دادیم راضی بودم، اما فکر می‌کنم استودیو در مرحله‌ی تغییرات است و اگر این کار ساخته هم بشود، بعید می‌دانم سازنده‌ی آن خودم باشم. پس سونی یک تصمیمی باید می‌گرفت… آنها اجازه دادند تا ملوان زبل برود!، اما این یک بیزینس است و چاره‌ای نبود.

POPEYE-Animation-Test-6

KRISTINE BELSON
Kristine Belson

“تغییرات”ی که تارتاکوفسکی بدان اشاره کرد، استخدام کریستین بلسون  Kristine Belson سرمایه‌گذار در استودیوی دریم‌ورکز توسط باب اوشرBob Osher مدیرکل تولیدات دیجیتال سونی پیکچرز است.

Animation Guild blog طی یک نوشته‌ای این احتمال را نیز داد که لغو تولید این انیمیشن، خارشی از سوی کریستین بلسون است که می‌خواهد مُهر خودش را در تولیدات سونی برجای بگذارد، در نتیجه تولیداتی قبلی که از آنها رونمایی شده بود را عقب نگه خواهد داشت یا اینکه کنسل خواهد کرد.

تارتاکوفسکی که اکنون روی هتل ترانسیلوانیای۲ کار می‌کند، اشاره کرد: اکنون درحال بسطِ ایده‌ی شخصی خود با عنوان “Can You Imagine? می‌تونی تصور کنی؟” است که یک ایده‌ی اوریجینال و همچنین یک داستان کاملا شخصی دارد.

البته سونی هنوز اعلام رسمی نکرده که انیمیشن ملوان زبل را بدون تارتاکفسکی خواهد ساخت یا نه، در ویدئوی زیر می‌توانید تست انیمیشن ملوان زبل تحت مدیریت تارتاکوفسکی را ببینید که باعث شگفتی فعالان عرصه‌ی انیمیشن شده بود:

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/POPEYE AnimationTest.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/POPEYE-Animation-Test-4.jpg”]

برای دانلود ویدئو بارزولوشن بالا کلیک کنید.

تستِ انیمیشن”ملوانِ زبل” به صورتِ سه‌بعدی حیرتِ همگان را برانگیخت! {آپدیت‌شد با ویدئوی HD}

 

منبع

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو