skip to Main Content

استودیو Ghibli از “توقفی کوتاه” در تولید خبر داد (به روز شده‌)

studio-ghibli-closes

Toshio Suzuki ، مدیر‌کل استودیو گیبلی‌، امروز برای اعلام خبری به تلویزیون ژاپن آمد “توقفی کوتاه برای بخش فیلم سینمایی انیمیشن‌” در میان شایعاتی که از بسته شدن این بخش وجود دارد.

به روز شده‌: تفسیر بهتری از صحبت Suzuki  توسط AnimeNewsNetwork  منتشر شده است .(از طریق فیلم)

و جزئیات بیشتری را از برنامه‌ی جاری آنها ارائه می‌دهد‌. او می‌گوید: “‌آنچه که از آینده‌ی استودیو گیبلی معلوم است این است که به هیچ وجه ادامه‌ی تولید (فیلم) برای همیشه امکان ندارد‌.” همچنین می‌گوید:”‌ با این حال ما توقفی کوتاه برای در نظر گرفتن قدم بعدی خواهیم داشت‌.”

نسخه‌ی قبلی این مقاله بر اساس تفسیری متفاوت‌، بسته شدن استودیو را پیش بینی کرده بود.

—-

در چند سال گذشته شایعه ی بسته شدن استودیو‌ی انیمیشن ژاپنی در اینترنت چرخیده است‌، اما گزارشی از یک خودی در یک وبسایت ژاپنی (News Café ) نوشته شده است که درآن از بسته شدن قریب الوقوع آن خبر می‌دهد. این شایعه در حال حاضر توسط مدیر کل استودیو تایید شده است‌.

استودیو گیبلی مسئول فیلم‌های انیمیشن محبوب زیادی است‌، این فقط به فیلم های spirited Away ,My Neighbour Totoro و Howl’s Moving Castle  محدود نمی‌شود‌. اما آنها مشکلات مالی که برای شکست فیلم اخیرشان در سال‌های اخیر با آن مواجه بودند را پنهان نکرده‌اند . The Tale of Princess Kaguya که در سال 2013 منتشر شد 5.1 میلیارد ین با خود به همراه داشت‌،که با توجه به هزینه‌های تولیدش یک شکست برای استودیو محسوب می‌شد .

Hayao Miyazaki که از بنیان‌گذاران استودیو گیبلی است در تابستان گذشته باز نشست شد و مسئولیت خود را به دست Toshio Suzuki سپرد‌.

بنا به گزارش‌ها استودیو در حال حاضر برای مدیریت علائم تجاری و کپی‌رایت خود تلاش می‌کند تا بتواند با کارکنان کوچک‌تر و از طریق دورکاری کارکنان برای پروژه‌های جدید (همان طور که برای پروژه ی Porco Rosso انجام دادند‌) به فعالیت خود ادامه دهد‌. مسئولیت کارکنان تمام وقت به احتمال زیاد تمام خواهد شد‌.

وقتی Marnie‌ (آخرین فیلم‌شان که بر اساس رمانی به همان نام بوسیله ی Joan G.Robinson. ساخته شده‌) در حال ساخت است. داستان دختری بیمار به نام آنا که با دوستی مرموز به نام Marnie در گیر بود‌. او در یک شهر ساحلی بهبودی پیدا کرد‌.

این فیلم در 19 جولای در ژاپن به نمایش در آمد .هنوز هیچ تاریخی برای نمایش در آمریکا تعیین نشده است .

منبع

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو