اگر استودیو گیبلی آثارش را مانند پیکسار میساخت چه میشد؟
استودیو گیبلی همچنان از تکنیک انیمیشن دستی استفاده میکند. اگر mei از انیمیشن “همسایهی من توتورو” را به فرم آثار پیکسار ببریم، چیزی شبیه به این خواهیم داشت. اینطور که به نظر میرسد این استودیو هیچگاه به سمت دیجیتال نخواهد رفت. اسم این کاراکتر Mei از همین انیمیشن است. این مدلهای سهبعدی دیجیتال جدید نیستند و به سال 2009 برمی گردد، خیلی قدیمیست…!، ولی خیلی خوب هستند. این مدلها توسط یکی از اعضای زیبراش سنترال با نام d80D برای بخشی از مسابقهی “hardcore modeling challenge” ساخته بود.
این تصاویر از خود فیلم گرفته شده است. میتوانید ببینید که حالات صورت می، چونه برای d80D منبع مناسبی شده تا بتواند آنها را روی مدل دیجیتال پیاده کند.
به نظر من این استودیو کار درستی میکنه چون اکثر بچه ها یا با انیمیشن های سه بعدی چندان ارتباط برقرار نمیکنن یا تاثیر خوبی روی اونها نمیذاره، چه بسا انیمیشن های کلاسیکی که خودمون دیدیم خیلی بهتر توی ذهنمون مونده!
اما مدل سه بعدیش هم به نظر خوب شده
خوبه اما به شخصه شخصیت بامزه ی Mei رو با هییییچ نوع طراحی دیگه ی نمی تونم نگاه کنم. نه تنها این بقیه انیمیشن های استودیو گیبلی همچنین.