skip to Main Content

چه می‌شد اگر پول هدف نبود؟ سخنانی از آلن (آلان) واتس

 

آلن ویلسون واتس Alan Wilson Watts فیلسوف، ‌نویسنده و سخنران بریتانیایی بود. بیشتر به خاطر ایجاد محبوبیت فلسفه‌ی شرق برای مخاطب غربی شناخته شده است. او بیش از ۲۵ کتاب مهم درباره‌ی دین شرق و غرب نوشته است. واتس در ۱۶نوامبر ۱۹۷۳بر اثر نارسایی قلبی در خواب از دنیا می‌رود و میراث او از جمله: سخنرانی‌های ضبط شده و مناظره‌هایش را پسرش مارک واتس Mark Watts انتشار می‌دهد. در این سخنرانی ، واتس از پول و اینکه چرا نباید پول “هدف” باشد سخن می‌گوید. این ویدئو برای نخستین‌بار در پویانما آپلود شده است. دیدن این ویدئو را به هر هنرمندی پیشنهاد می‌کنیم.
موسیقی متن: Ludovico Einaudi – divenire

برای دانلود نسخه‌ی mp4 کلیک کنید.

 

[jwplayer config=”video” file=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/if money were no object_Puyanama_Alan Wilson Watts.flv” image=” /wp-content/uploads/What-would-you-like-to-do-if-money-were-no-object.jpg”]

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 4 دیدگاه دارد.

  1. خیلیییییییییی حرف هاشون دلچسب بود واقعا فکر کردن بهش آرامش میده ممنون که این ویدیو رو گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو