skip to Main Content

از پاریس تا ژاپن، تا رِیمن!

کِوین آیمِریک Kevin Aymeric ، کانسپت دیزاینر، طراح بکگراند و کارگردانِ هنری در صنعت انیمه در استودیو‌ی Production I.G فعال است. او به تولید بازی خیره‌کننده‌ی Rayman محصولی از یوبی‌سافت نیز در بخش هنری کمک کرده است. همچنین او از توضیع‌کننده‌ای که برایش کار می‌کند اجازه گرفته تا این تصاویر را که تنها گوشه‌ای از کارهای جذاب و زیبایش هست را منتشر کند.

کِوین فقط نمونه‌ای از استعداد‌های درخشانِ مدرسه‌ی هنری گوبلینز فرانسه است که از آنجا فارغ‌التحصیل شده. کلیپ‌ها و ویدئوهایی که مطمعنا بسیاری از آنها را دیده‌اید. در زیر، نمونه‌هایی از کارهایش را می‌توانید ببیند. اگر مایل به شناخت بیشتر از او هستید به وبسایت شخصی‌اش مراجعه کنید.

 

AYMRC-puyanama- (1) AYMRC-puyanama- (2) AYMRC-puyanama- (3) AYMRC-puyanama- (4) AYMRC-puyanama- (5) AYMRC-puyanama- (6) AYMRC-puyanama- (7)
AYMRC-puyanama- (9)

لینک منبع

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو