skip to Main Content

تازه‌ترین آنونس «دانشگاه هیولاها»

فیلم انیمیشن «دانشگاه هیولاها» که قسمت دوم انیمیشن محبوب «شرکت هیولاها» است، 21 ژوئن (31 خرداد) اکران می‌شود.

[jwplayer config=”video” file=”http://www.puyanama.com/wp-content/uploads/trailers/MonstersUniversity.flv” image=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Monsters-University_Play_Puyanama.jpg”]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازندگان شرکت‌های دیزنی و پیکسار تازه‌ترین آنونس «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) را منتشر کردند که داستان آن پیش از «شرکت هیولاها» رخ می‌دهد.

جان گودمن و بیلی کریستال که در فیلم اول صداپیشه دو نقش اصلی – جیمز پی. سالیوان و مایک وازووسکی – بودند، در «دانشگاه هیولاها» نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند.

استیو بوشمی، ناتان فیلین، هلن میرن، جان کراسینسکی و آبری پلازا از دیگر صداپیشگان این فیلم به کارگردانی دان اسکانلن هستند.

جیمز و مایک زوجی جدانشدنی هستند، اما اوضاع از اول این طور نبود. این دو هیولا از همان ابتدا که آشنا شدند، نمی‌توانستند همدیگر را تحمل کنند. «دانشگاه هیولاها» نشان می‌دهد چطور جیمز و مایک اختلافات خود را کنار گذاشتند و بهترین دوست هم شدند.

«شرکت هیولاها» سال 2001 با بودجه 115 میلیون دلاری ساخته شد و در دنیا 526 میلیون دلار فروخت. این فیلم در چهار رشته از جمله بهترین فیلم بلند انیمیشن نامزد جایزه اسکار بود و برنده جایزه اسکار بهترین ترانه شد.

monstersuni

monsters-uni-characters-puyanama

 

در همین زمینه:

“دانشگاه هیولاها” پروژه‌ی بعدی پیکسار

سال ۲۰۱۳ و انیمیشن‌هایی که در راه‌اند

جدیدترین تریلر از انیمیشن Monsters University

شخصیت‌های جدید انیمیشنِ دانشگاه هیولاها

جدیدترین کانسپت‌ها از انیمیشن دانشگاه هیولاها{آپدیت}

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو