skip to Main Content

Golaem Crowd

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/Golaem Crowd 2.0 Demo _ Showreel – puyanama.FLV ” image=” /wp-content/uploads/golaem-crowd.jpg “]

پلاگین Golaem Crowd 2 برای مایا معرفی شد، این پلاگین استانداردهای جدیدی را برای شبیه‌سازی جمعیت از لحاظ عملکرد و کارایی با انتشار نسخه جدید خود دارد که توانسته در Siggraph 2012 که در لس‌آنجلس برگزار شد خودی نشان دهد. علاوه بر افزایش بهره‌وری، Golaem توانسته سریعتر از همیشه منحنی یادگیری را به بالا هدایت کند، از این پس هنرمندان مایا قادر خواهند بود برای شبیه سازی جمعیت در انیمیشن‌های خود با این پلاگین به راحتی کار کنند.

ایجاد رفتارهای آسان با استفاده از Drag & Drop:

بدون نیاز به یادگیری مفاهیم پیچیده‌ی هوش مصنوعی، Golaem به آسانی این اجازه را به شما می‌دهد تا رفتارهای شخصیت‌ها را ایجاد کنید.

ویرایشگر رفتار (Behavior Editor):  توانایی ایجاد و ویرایش رفتار‌های پیچیده .

رفتارهای آماده: با استفاده از این گزینه می‌توانید در کمترین زمان حداکثر استفاده را ببرید.

رفتار‌های Ragdoll: شبیه سازی سقوط و یا انفجار شخصیت در یک ضربه محکم و ناگهانی.

رفتارهای LookAt  و IK: برای کنترل بیشتر  روی شخصیت‌ها.

بالا بردن سرعت تولید:

سرعت درمقیاس‌ پروژه‌های بزرگ بسیار مهم است چون باعث بالا بردن سرعت تولید خواهد شد، با استفاده از این پلاگین، هنرمند می‌تواند نتایج بسیار بهتری را در تولید به دست آورد.

چندگانه و بهینه سازی ( MultiThead & Optimization):  این پلاگین 15 برابر سرعت بالایی نسبت به پردازش دیگر موتورهای شبیه سازی را دارد.

پردازش کاراکترها بوسیله GPU: توانایی پخش سیمولیت‌ها، مِش‌ها و پراکسی‌ها به صورت همزمان و زنده در داخل دریچه‌های دید نرم‌افزار مایا.

درباره‌ی Golaem: یک شرکت نرم‌افزاری است که تمرکزش روی تکثیر جمعیت در فضاهای مجازی می‌باشد. فن‌آوری‌های Golaem شامل انیمیشن‌های ریل تایم (Real-time Animation) و تکثیر کاراکتر‌ها از یک شخصیت به جمعیت است.

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو