skip to Main Content

انیمیشن Chico & Rita در ویدئوهای خانگی

این هفته، با انتشار انیمیشن ” Chico & Rita ” و “Adventures in Plymptoons” فرصتی عالی برای انیمیشن‌های مستقل در ویدئوهای خانگی است.

نامزد اسکار، “چیکو و ریتا” انیمیشنی عالی به کارگردانی:  Javier Mariscal, Fernando Trueba و Tony Errando است، داستانِ عشقِ مادام‌العمر زن و مردی از “هاوانا” واقع در کوبا ست. یکی از بهترین فیلم‌های بررسی شده در سال گذشته و انیمیشن‌ی پرطرفدار در میان هواداران این رسانه بود.

کوبا 1948، “چیکو” نوازنده‌ی جوان پیانو با آرزوهای بزرگ و “ریتا” نیز خواننده‌ای زیبا با صدای فوق‌العاده است. موزیک و عشق، سرنوشت آنها را یکی می‌کند، اما سفر آنها اندوه و عذاب را به ارمغان می‌آورد…

“ماجراهای پلایمتونز!؛ مستندی در موردِ انیماتورِ افسانه‌ای مستقل “بیل پلایمتون” است. این اثر را الکسیا آناستازیو Alexia Anastasio کارگردانی کرده است.

Chico & Rita Collector’s Edition

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو