skip to Main Content

سینماتیکِ Assassin’s Creed III

یوبی ‌سافت از آخرین تریلر بازی Assassin’s Creed III در E3 2012 رونمایی کرد.

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/Assassins-Creed-III-Puyanama.flv ” image=” /wp-content/uploads/Assassins-Creed-3-Liberation-Vita.jpg “]

 

سینماتیک بسیار زیبا و چشم‍نواز ساخته شده است. در این تریلر بدون هیچ خطایی تک تک دشمنان به کام مرگ می‌روند، اصلا طبیعی به نظر نمی‌رسد، ولی سرگرم‌کننده است. گرافیک سینماتیک به طرز خارق‌العاده‌ای طبیعی است و ممکن است گول زننده‌باشد و فکر کنید که همه‌چیز رئال ساخته شده!

نسخه Liberation از Assassin’s Creed III  در سال 1765 و 10 سال قبل از شروع انقلاب آمریکا اتفاق می‌افتد. نیرو‌های اسپانیایی در حال تلاش برای تحت کنترل گرفتن قلمرو لوییزیانا Louisiana هستند.

در این نسخه با قهرمان زن به نام Aveline مواجه هستیم. اتفاقی که بر خلاف روند رایج این بازی می‌باشد، در تصاویر می‌توانید این قهرمان را ببینید. لباسهایش بسیار شبیه به دزدان دریایی‌ست و بوضوح متفاوت‌تر از قهرمانان قبلی است.

برای مشاهده لیست برنامه‌های کنفرانس یوبی‌سافت در E3، اینجا کلیک کنید.

تصاویر In-game



میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو