skip to Main Content

کنفرانس ایتالیا، با برترین‌های انیمیشن و جلوه‌های ویژه

[jwplayer config=”video” mediaid=”5331″]

Trailer of “A Morning Stroll”, Grant Orchard – VIEW Conference 2011

کنفرانس View که هر سال در کشور ایتالیا به برترین‌های تکنولوژی انیمیشن و جلوه‌های ویژه می پردازد، امسال نیز در شهر زیبای تورین و در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ میزبان میهمانان مطرحی همچون Eric Darnell کارگردان مجموعه داستان های ماداگاسکار، Gary Rydstrom طراح صدای انیمیشن‌هایی‌ چون داستان عروسک ها و در جستجوی نیمو با ۷ جایزه اسکار، Don Attias کارگردان مجموعه برنامه‌های تلویزیونی چون House, The Wire, Lost و در پایان Josh Holmes خالق و کارگردان Halo خواهد بود.

فستیوال انیمیشن و جلوه‌های ویژهٔ امسال، بر طبق دست بندی زیر، آثار ارسال شده را خواهد پذیرفت.

View Social Contest – آثار با مضامین اجتماعی‌. فیلم بلند، فیلم کوتاه، آگهی‌‌های بازرگانی و یا موزیک ویدئو با تکنیک‌های دو بعدی و سه بعدی که بیان‌گر مسائل روز و اجتمایی‌ باشند. آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۲. جایزهٔ در نظر گرفته شده برای مقام اول ۱۵۰۰ ‌یورو

View Award: انیمیشن و یا جلوه‌های ویژهٔ کوتاه در قالب دو بعدی و یا سه بعدی.  آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۲. جایزهٔ در نظر گرفته شده برای مقام اول ۲۰۰۰ یورو

Italian Mix: آثاری در وصف و سیاحت کشور ایتالیا توسط فیلم سازان ایتالیایی و یا خارجی‌. آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۲.

Grimm Animated: فیلم کوتاه انیمیشن تا سقف حداکثر ۵ دقیقه و با مضامین افسانه‌ای و ترسناک. آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۵ آگوست ۲۰۱۲.

VIEW Conference 2012

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو