skip to Main Content

Deadlineها در انیمیشن

.

یکی از مهمترین کارها در راه انجام موفق پروژه‌ی انیمیشن، انجام پروژه‌ی خواسته شده در ضرب العجل های تعیین شده است‌.

برنامه‌های زمانی ساخت انیمیشن فشرده هستند‌ و برای اینکه هر مرحله از پروژه در زمان مربوطه انجام شود مقدار زیادی پول به آن تزریق شده است، تصویر‌گران انیمیشن، استودیوهای انیمیشن‌سازی، و بسیاری دیگر از عوامل تهیه و تولید روی دریافت متون در زمان های تعیین شده حساب کرده‌اند‌. اگر شما در تهیه‌ی یک کتاب مصّور در زمان تعیین شده سرسری عمل کنید، فروش منتفی است؛ و از شما به عنوان فردی غیر قابل اطمینان یاد شده و می توانید موجب دردسرهای اساسی برای هنرمندان،نقاشان،حروف چینان و تدوین گرانی که با آنها کار می‌کنید بشوید‌.

بازی‌ها نیز پول زیادی سوار بر مهلت‌های اندک به شمار می‌روند‌، همراه با میزبانی از برنامه نویس‌ها‌، هنرمندان و پویانما‌ها‌، آهنگ‌سازها و سایرینی که مهلت‌هایشان متاثر از عدم توانایی نویسنده در تحویل کار در ضرب العجل های تعیین شده خواهد بود‌.

آن را تبدیل به قانونی سفت و سخت برای خود کنید که هیچگاه مهلت انجام کار را از دست ندهید‌. اگر شما خود را در یک شرایط غیر قابل اجتناب یافتید‌، آن را با شخصی که شما را استخدام کرده از طریق صحبت ‌حل و فصل کنید‌ و:

هرگز راه‌حل اجتناب از برخورد و عدم پاسخ به تماس‌های تلفنی استفاده نکنید‌. 

 

آنچه در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد این قانون کلی است‌: یک تولید کننده‌ی خوب که همیشه آثار قابل استفاده اش را در مهلت های تعیین شده تحویل می‌دهد بسیار بیش از یک تولید‌کننده‌ی درخشان که به مهلت‌های تعیین شده نمی‌رسد کارایی دارد‌. در مسیر رسم شده، همیشه سرسخت باشید و در این راه حتی به خودتان هم رحم نکنید، سعی کنید به خوش‌قول بودن معروف شوید.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو