نورهای استاندارد 3Dsmax قسمت دوم
انواع دیگر از نور های استاندارد مکس، نورهای Spot و Directional هستند، که در دو حالت Free و Target ایجاد و کنترل می شوند. نور های Free را می توانید با یک کلیک در صحنه ایجاد کنید و سپس با اعمال Transform( چرخش یا Rotate ، حرکت یا Move ) آنها را به جایی که مایلید بتابانید. نور های هدفدار یا Target Lights تفاوتی که با نور های Free دارند در این است که این نور ها هدف دارند و می توانید با حرکت دادن هدف نور، مشخص کنید که کجا بتابد.
معمولا نور های هدف دار بیشترین استفاده را دارند، چون به سادگی با کنترل هدف نور، مشخص می کنید که دقیقا روی کدام موضوع بتابد.
این نور ها در کادر محاوره ای Select Object بر اساس هدف و خود نور جدا شده اند و می توانید نور ، یا هدف آن را به صورت جداگانه انتخاب و کنترل کنید.
این مطلب 0 دیدگاه دارد.