skip to Main Content

محمدرضا علیمردانی مدیر دوبلاژ ” تهرانی‌ها “

.

 

متولد سال ۱۳۵۵ و دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه آزاد هنر و معماری با گرایش بازیگری است. صدای این دوبلور و مدیر دوبلاژ جوان با انیمیشن های موفق حیات وحش آشنای اکثر مخاطبین است . لازم به ذکر است برای تهرانی ها صداها انتخاب شده و تیم دوبله زحمت دوبله قسمت اول را کشیده اند. در آینده اطلاعات تکمیلی در خصوص انیمیشن تهرانی ها منتشر خواهد شد.

۲۶ آذر / ۱۳۹۰

 

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 64 دیدگاه دارد.

  1. سلام. من هنر جوی اواز هستم. مشکل پیچیدگی و تنبلی در تارهای صوتی سمت چپ را دارم و این مشکل در بم و اوج خودش رو نشون میده ولی در وسط مشکلی ندارم. چطوری میتونم از اقای علیمردانی مشاوره بگیرم. ممنون میشم کمکم کنید.

  2. با عرض معذرت می دونم این درخواستو خیلیها داشتن و شاید شما رو کلافه کردیم اما مادر من طی عمل جراحی تیرویید دچار آسیب تارهای صوتی شدن که خیلی شدید نیست اما ایشون رو خیلی آزار میده اگر براتون امکان داره روش درمانتونو برای من هم بفرستید از وقتی که می گذارید ممنونم

  3. باسلام وخسته نباشیدمن میخواستم هرجور که میتونید منو به آقای محمدرضا علیمرادی ارتباط بدید ایشون توی برنامه ماه عسل دیدم ولی به هرکجا زنگ زدم جوابی نگرفتم چون من یک جوان 29 ساله هستم که دوساله از گرفتگی صدا در عذابم وتمام دکترهای متخصص مراجعه کردم ولی بلاتکلیفم خواش میکنم یه جوری منو ارتباط بدید یا پیغام منو بهشون برسونید مطمعنن درکم میکنن ویا به ایمیلم جواب بدن باسپاس.09391886364باسپاس فروان از لطف بزرگتون

    1. ُسلام آقای توکلی، پیغامتون رو خدمت آقای علیمردانی خواهیم رساند. با تشکر از شما. به زودی فیلم حضور آقای علیمردانی در برنامه ماه عسل، برای استفاده شما عزیزان در پست جداگانه‌ای منتشر خواهد شد.

      1. باسلام خدمت شما آقای رضوی امیدوارم همیشه تندرست وسالم باشید من فیلم حضور آقای علیمردانی را بارها وبارها نگاه میکنم هم برای به دست آمدن روحیه از دست رفته ام بخاط 2 سال گرفتگی صوتم وهم بتونم مطلبی برداشت کنم از روش درمان مصری باستان اما متاسفانه فقط همان یک ماه اول که سکوت مطلق است را میشه انجام داد ومابق مراحل بسیار گنگ است وتوضیحی برای ان در برنامه ندادن بازم اگ براتون مقدوره بخاطر حس انسان دوستی وخداوند متعال پیگیر این برنامه درمانی باشد میدونم خیلی هارو خوشحال خواهید کرد امیوارم با آقا امام زمان محشور شوید با سپاس

  4. سلام
    با آرزوی سلامتی وموفقیت روز افزون
    من می خواستم بدونم آقای علیمردانی اموزشگاهی برای کسانی که صداهای خواست دارند ومی توانند در زمینه دوبله فعالیت کنند دارند تا بتوانند بیایند اونجا مشاوره کنند ببینن واقعا صدای که دارن مورد تائید است و میتوانند روش سرمایه گذاری کنند .یا نه؟
    با تشکر

  5. سلام خسته نباشین. منم مشکل تارصوتی دارم خیلی برام عذاب اوره و باعث افسردگیم شده. لطفا یکاری کنین من مستقیما یا حداقل بایک واسطه از ایشون راه حل بگیرم شاید تواین شبهای عزیز منم مشکلم حل شد… من مطمئنم اگه اقای علیمردانی بدونن یکی مثل خودش این مشکل سابقش رو داره حتما درک خواهند کرد و کمک خواهند کرد درضمن:
    لطفا به ایمیل من پاسخ بدین وبه هیچ عنوان نمیخوام ادرس ایمیلم در سایت نمایش داده بشه ممنون. منتظرپاسختونم

  6. با شنیدن حرفهای آقای علیمردانی تازه فهمیدم چطور باید از خدا واسه حل مشکلاتم کمک بگیرم.براشون آرزوی موفقیت میکنم.

  7. با سلام و خسته نباشید
    من کار دوبله رو دوست دارم اما رشته ام این نیست می خواستم از اقای علیمردانی که خیلی دوسشون دارم بپرسید من چطور می تونم این علاقه رو دنبال کنم و کجا تست صدا انجام میدن
    لطفا پاسخ رو به ایمیلم بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو