skip to Main Content

BRAVE

 

از زمانهای کهن، داستانهای نبردهای پهلوانها و اسطوره ها از نسلی به نسل دیگر بر سینه  سرزمینهای مرتفع، صخره ای و راز آلود اسکاتلند جاری بوده است. برگ دیگری بر این کتاب افزوده می شود آنگاه که مِریدا با سنت روبرو می شود. تقدیر و جانورانی مخوف در برابر او، مِریدا یک کماندار ورزیده است و دختر تند و تیز فرگو شاه و شاه بانو النور و مصصم است تا راه خود را در زندگی بگشاید.

مِریدا اربابان پرسرو صدای سرزمین مقدس را به مبارزه می طلبد، ارباب سنگین وزنی به نام مک گافین و البته ارباب مک سینتوش.

اعمال مریدا باعث آزاد شدن بی نظمی و خشونت در تمامی ملک شاهی می شود. و آنگاه که از جادوگری منزوی و پیر کمک می خواهد گرفتار بدبختی و نفرین می گردد و مخاطرات شدیدی که برای او پیش می آید او را به مفهومی جدید از شجاعت رهنمون می کند تا به واسطه این درک از آن نفرین وحشتناک رهایی یابد پیش از آن که زمانی برای بازگشت نماند

 

شجاع (Brave) که پیش از این (Bear and Bow) خرس و کمان نام داشت سیزدهمین انیمشیشن بلند شرکت Pixar است که به وسیله برِندا چاپمن (Brenda Chapman) نوشته شده است و به وسیله چاپمن و مارک اندروز (Mark Andrews) کارگردانی می شود.

تهیه کنندگی فیلم بر عهده خانم کاترین صرافیان(Katherine Sarafian) می باشد و موسیقی این کار را پاتریک دویل )Patrick Doyle.(خلق خواهد کرد.

فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ پانزدهم ژوئن دوهزار و دوازده اکران شود که این تاریخ با یک هفته تاخیر به بیست و دوم ژوئن تغییر کرد.

 

اسامی صدا پیشگان:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو