skip to Main Content

تن تن رسید. ۱۸.۵ میلیون دلار اکران در سرزمین مادریش

ماجراهای تن تن، ساختهٔ‌ استیون اسپیلبرگ، رونق این روزهای سینما‌های فرانسه و بلژیک بوده. ۴.۷ میلیون دلار, بلیط‌ های به فروش رفته از چهار شنبهٔ گذشته در سینماهای فرانسه و بلژیک.

طبق اخبار درج شده در وب سایت Variety (پایگاه اطلاعاتی فیلم)، شرکت سونی, توزیع کنندهٔ فیلم “ماجراهای تن تن” به سینما های اروپا (به جز انگلستان، به دلیل نفوذ Paramount) ، طی بر آوردی، مبلغ احتمالی‌ فروش فیلم تن تن تا شب یک شنبه را ۱۸.۵ میلیون دلار تخمین زده است.

با این حساب، فیلم “ماجراهای تن تن” استیون اسپیلبرگ، پر فروش‌ترین فیلم در روزهای نخستین پخش خود بر روی پرده‌های سینماهای فرانسه از زمان اکران آواتار رقم خواهد خورد.

هر چند این حقیقت را نمی‌شود فراموش کرد که ماجراهای تن تن، خود جان گرفته از نویسنده ای بلژیکی بوده  و فرانسوی زبانان نیز همواره از پر طرفدار ترین خوانندگان داستان های تن تن بودند. بر حسب تصادفی دیگر، مدارس فرانسه نیز در همان روز نخست اکران، وارد دوران تعطیلات خود شدند که این نیز موج دیگری از طرفداران داستان های تن تن رو روانه سینما‌ها گرداند.

فیلم تا کنون در ۱۶ سینمای اروپا به روی صحنه رفته و به زودی ۲۴ سینمای دیگر نیز میزبان این فیلم خواهند بود. گر چه طرفداران آمریکایی‌ تن تن تا ۲۱ دسامبر، تاریخی‌ که Paramount وعدهٔ آن را داده ، پشت در‌های سینما، منتظر خواهند ماند.

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو