GDC در شانگهای چین
چین در سال 2010، میزبان سومین رویداد GDC بود و تمامی حرفه ای های صنعت بازی سازی در این رویداد گرد هم آمده بودند.این رویداد میزبان بیش از 3000 شرکت کننده، 72 خبرگزاری ، 68 سخنران، 55 جلسه ، 52 غرفه دار و همچنین حامیان مالی بود.
در حال حاضر با نزدیک شدن سال چهارم کنفرانس ، چین همچنان به عنوان توسعه دهنده برتر و منبع الهام، جهت پیشبرد صنعت بازی سازی در این منطقه با ارائه فروم هایی جهت یادگیری و ایجاد شبکه های ارتباطی پیشتاز خواهد بود. در حال حاضر تنها کنفرانس رسمی توسعه صنعت بازی است که توسط وزارت فرهنگ جمهوری خلق چین تایید شده است.
21 الی 23 آبانماه
November 12-14, 2011
این مطلب 0 دیدگاه دارد.