skip to Main Content

رهایی از بهشت برنده تندیس طلایی بهترین انیمیشن مضمونی جشنواره‌ی کن

به گزارش سلام سینما جشواره بین المللی فیلم کن جایزه ویژه بهترین انیمیشن مضمونی خود را به فیلم سینمایی رهایی از بهشت اختصاص داده و با این جایزه فیلم سینمایی رهایی از بهشت در صف فیلم های بلند انیمیشن بین المللی در مرتبه بالایی قرار گرفت چرا که برای رقابت با این اثر انیمیشن های بلند مطرحی از جهان حضور داشتند از جمله زوتوپیا و انیمیشن زندگی من زوکینی که هم زمان نامزد دریافت دو جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن و بهترین فیلم بلند خارجی بوده که سرانجام فیلم های اقبال (تولید مشترک فرانسه و انگلستان) و زندگی من زوکینی تولید فرانسه و رهایی از بهشت توانستند جوایز بخش های مختلف را کسب نمایند که تندیس طلایی بهترین انیمیشن مضمونی این جشنواره به فیلم سینمایی رهایی از بهشت رسید.
رهایی از بهشت هم اکنون در جشنواره های معتبری همچون سن پترزبورگ ، تورنتو کانادا،  جشنواره فیلم لوس انجلس و جشنواره فیلم اکلید کالیفرنیا حضور دارد که لازم به ذکر است جشنواره فیلم اکلید کالیفرنیا جزو معدود جشنواره هایی است که آثار راه یافته به این جشنواره به ام بى و اسکار معرفی می شوند.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو