skip to Main Content

جزئیات تازه‌ای از انیمیشن Coco

پیکسار برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ از انیمیشن Coco سخن به میان آورد، اما به تازگی جزئیات بیشتری از آن را منتشر کرده است.

coco_2017_film_logoکوکو در تاریخ ۲۲نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. کارگردانی انیمیشن Coco را آقای Lee Unkrich (کارگردان داستان اسباب بازی ۳) را برعهده دارد.  نویسندگی و دستیاری کارگردان را  آدریان مولینا و تهیه کنندگی را Darla K Anderson به عهده دارند. طبق آخرین اخبار که توسط Entertainment Weekly منتشر شده است؛ Benjamin Bratt و Gael Garcia Bernal صدابازیگران این انیمیشن خواهند بود، بهمراه صدابازیگر تازه واردی بنام Anthony Gonzalez که نقش اول پسری ۱۲ ساله اهل مکزیک و به اسم Miguel را بازی خواهد کرد. صدابازیگری زن را نیز خانم Renée Victor انجام میدهد که نقش مادربزرگ Miguel را به عهده دارد.

۱۰۳۱۶۳۳-cast-plot-details-new-concept-art-unwrapped-pixar-s-coco
کانسپتی از انیمیشن Coco

کوکو بدنبال بلند‌پروازی های مرموز موسیقیایی Miguel است که در یک روستای مکزیکی پرجنب و جوش زندگی می‌کند اما متعلق به خانواده است که پیشینه‌ی کفاشی دارند و شاید تنها خانه‌ای باشد که از موسیقی متنفر هستند. برای نسل‌ها، Riverasها موسیقی را ممنوع کرده‌اند زیرا بر این باورند که توسط موسیقی نفرین شده‌اند. همانند پیشینه خانوادگی آنان، پدر پدر پدربزرگ Miguel همسرش  Imelda(مادر مادر مادربزرگ Miguel) را برای دنبال کردن رویاهایش ترک کرد. از آن زمان نیز Rivera موسیقی را برای همیشه در آن خانواده ممنوع کرد.

۱۰۳۱۶۳۳-pixar-coco-logo

اما Miguel با الهام از خواننده مورد علاقه خود Ernesto de la Cruz میل شدیدی به تصاحب لحظات موسیقیایی‌اش دارد. کمی بعد او ارتباط شگفت انگیزی بین خودش و de la Cruz کشف می‌کند که منجر به رقابت با خواننده محبوبش شده و در این حین اتفاقی وارد دنیای مردگان می‌شود.

درجهان مردگان، Miguel با اجداد و فامیل‌های مرده خود از جمله مادر مادر مادربزرگ Imelda دیدن می‌کند. با وجود فرصت پرسه زنی در عالم اموات، Miguel تصمیم می‌گیرد به دنبال خواننده محبوبش برود. او به همراه دوست شبحی به نام Hector با صدابازیگری  Bernal، در جستجوی یافتن de la Cruz و بدست آوردن آمرزش خانواده‌اش است تا قبل از پایان موعد مقرر دوباره به دنیای زندگان بازگردد.

منبع

درهمین زمینه:

COCO عنوان تازه‌ترین انیمیشن از پیکسار

 

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو