skip to Main Content

COCO کوکو، عنوان تازه‌ترین انیمیشن از پیکسار

Pixar_coco_puyanama_3

پیکسار عنوان جدید‌ترین انیمیشن خود با عنوان Coco را معرفی کرد. کوکو توسط لی آنکریچ Lee Unkrich کارگردانی می‌شود (داستان اسباب بازی ۳).

چه می‌شد اگر پسربچه‌ی مکزیکی به نامِ Miguel می‌توانست اعضای خانواده‌اش که مدت‌های مدیدی است که از دنیا رفته‌اند را ملاقات کند؟ این سوال توسط آقای جان لستر در نمایشگاه D23  پاسخ داده شد: “این کار نفس‌گیر، زیبا و سرگرم‌کننده خواهد بود!”

آنکریچ فردی سفید پوست از اوهایو، برای کارگردانی این کار، می‌گوید که سفرهای متعددی به مکزیک داشته است تا از نزدیک با کارها و خصوصیات آنها آشنا شود. بعلاوه، او تصویرسازی‌هایی از پاسودا را هم دیده بود. اما آقای Jorge Gutierrez کارگردان بنام مکزیکی در مصاحبه‌ای تاکید می‌کند: ” شخصا برای من کمی مضحک به نظر می‌رسد که هنرمندان انیمیشن به سفرهایی تحقیقاتی می‌روند و انتظار دارند که فرهنگ آن منطقه را هم درک کنند. من هرگز، هرگز آن را نمی‌خرم!. اگر این کار را انجام دهید، یک نسخه‌ی توریستی از آن فرهنگ را نشان خواهید داد. پس توصیه‌ی من به این تیم انیمیشن این است که سفری تحقیقاتی به مکزیک نداشته باشند!، من خودِ مکزیک هستم. هر سوالی دارند، بیایند پیش خودم!.”

coco-pixar-puyanama-animation

این انیمیشن در پاییز ۲۰۱۷ به اکران عمومی درخواهد آمد.

 

 

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

  1. سلام.آقای رضوی حتما میدانید که رسانه یکی از بزرگترین و تاثیر گذارترین ابزاری است که غرب و در راس آنها هالیود به خوبی از آنها استفاده میکنند.به نظر بنده دست راست هالیود کمپانی دیزنی و پیکسار است.بنده از شما خواهش میکنم مجموعه اول ظهور را حتما ببینید و درباره این فیلم هایی که الان پیکسار و دیزنی دارند میسازند مقاله ای تهیه و در سایتتان بگذارید.در مجموعه ظهور به طور مستند میتوانیم ببینیم که دیزنی از ابتدای کار به شیطان و اهدافش خدمت کرده.الان هم پیکسار با گود دایناسور داره نزول حضرت آدم و حوا را به گونه ای رواج میدهد و با این فیلم کاکا یه جورایی ارتباط با دنیای دیگر که به طور مفصل در مجموعه ظهور فصل داده شده را به خورد مردم میدهد.خیلی خوب است که نقدی در ین رابطه نوشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو