skip to Main Content

LightWave 11.5 روانه بازار شد

lightwave_11-5_everything_is_possible_952px

شرکت NewTek ورژن 11.5 از نرم‌افزار معروف و محبوب LightWave رو روانه بازار کرد. در ورژن جدید نرم‌افزار، امکانات بسیاری به آن اضافه شده که موجب می‌شود تا خلاقیت و بهره‌وری هنرمندان زیاد شود. مجموعه‌ای از ابزارهای جدید در ورژن 11.5 این نرم‌افزار باعث می‌شود تا فیلم‌های زیادی از نظر زمانی و بودجه‌ای تولید شود.

از جمله ویژگی های جدید و LightWave عبارتند از:

Soft Body Bullet Dynamics: شامل داینامیک به صورت زنده: پارچه – لاستیک – ژله و بسیاری از خواص Deforming. مش‌های Bullet از این به بعد تحت تاثیر استخوان‌ها قرار می‌گیرند و …

After Effects and ZBrush Interchange Tools: اضافه شدن یک دکمه جدید به اسم LWtoAE که به شما اجازه می‌دهد تا صحنه‌ها و اشیائی که می‌خواهید به محیط افترافکت منتقل کنید. و یا حرکات دوربین در افترافکت را به راحتی به نرم‌افزار LW منتقل کنید. فناوری GoZ در نرم‌افزار ZBrush نیز به شما این امکان را می‌دهد تا مدل‌های ساخته شده توسط خودتان را به محیط ZBrush ببرید و بلعکس.

New Interactive Modeling Tools:  یک سری ابزارهای بهینه سازی شده مدلینگ و معماری که به شما این اجازه رو می‌دهد تا سریعتر به نتیجه برسید، اضافه شدن ابزارهای جدید از جمله: UV Unwrap, Edit Edges, Place Mesh, Slice, Thicken و Heat Shrink .

LightWave - 8
Bullet
Soft Bodies & Forces
LightWave - 1
Genoma
Fast, Flexible Rigging

 

LightWave - 2
VPR / Rendering
Enhancements
LightWave - 3
Edge Rendering Node Control
More Control For Cel Shading
LightWave - 4
Flocking
Smart Particles
LightWave - 5
FiberFX
Enhancements
LightWave - 6
Interchange
After Effects Support | MDD Workflow
LightWave - 7
Instancing
Enhancements

Fiber FX

Genoma Character Rigging System: سیستم جدید که به صورت ماژولار است و به شما این اجازه رو می‌دهد تا بدون صرف زمان زیاد بتوانید ریگ‌های کاملی را استفاده کنید. که شامل بخش‌های اسکلتی شامل: ستون فقرات، بال‌ها، بازوها، پاها و دست‌هاست. که به راحتی می‌توانید سفارشی سازی کنید.

قیمت این نرم‌‌افزار 1495 دلار است. قیمت آپگرید نیز به قیمت 695 دلار. از این لینک می‌توانید نرم‌افزار LightWave را خریداری کنید.

دمویی کامل از امکانات جدید نرم‌افزار LightWave ورژن 11.5 را نیز می‌توانید ببینید.

[jwplayer config=”video” file=”http://puyanama.com/wp-content/uploads/Videos/11.5 Feature Release Video – Puyanama.FLV” image=” /wp-content/uploads/11.5.jpg”]

 

انتهای خبر/

 

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو