skip to Main Content

یک انیمیشن ایرانی به جشنواره برلین راه پیدا کرد

Fateme_Goodarzi_Puyanamaانیمیشن کوتاه «روباهی که به دنبال صدا رفت» ساخته فاطمه گودرزی در بخش نسل شصت و سومین دوره جشنواره فیلم برلین به نمایش درمی‌آید.

برگزارکنندگان برلیناله پنجشنبه عصر اسامی فیلم‌های بخش نسل این دوره جشنواره برلین را اعلام کردند که متمرکز بر کودکان و نوجوانان است.
بحش نسل شامل دو بخش مسابقه نسل Kplus و نسل 14Plus است. 60 فیلم بلند و کوتاه از بیش از 34 کشور برای حضور در این دو بخش انتخاب شده‌اند که در میان آن‌ها 31 فیلم برای اولین بار در دنیا در برلیناله نمایش داده می‌شوند.

انیمیشن کوتاه «روباهی که به دنبال صدا رفت» به کارگردانی فاطمه گودرزی از ایران در بخش فیلم‌های کوتاه – نسل 14Plus در بخش خارج از مسابقه روی پرده می‌رود.

این فیلم از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و پیش از این در جشنواره‌هایی در فرانسه، ایتالیا و کانادا به نمایش درآمده است.

گودرزی 38 ساله فارغ‌التحصیل دانشکده هنر و معماری است. «کشاورز و گاو»، «مادربزرگ پرنده» و «ماهوری» از دیگر فیلم‌های کوتاه انیمیشن اوست. گودرزی سال 1388 بازی کامپیوتری «روباهی که دنبال صدا رفت» را برای واحد بازی‌های رایانه‌ای کانون ساخت.
شصت و سومین دوره جشنواره فیلم برلین 7 تا 17 فوریه 2013 (19 تا 29 بهمن) برگزار می‌شود.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو