skip to Main Content

هنرمند پیکسار و طراحی 365 ابرقهرمان جدید!


مانند بسیاری از مردم، هنرمندِ پیکسار Everett Downing (کسی که شخصیت‌های آیکانیکی مانند: Ratatouille, WALL-E, and Up را طراحی کرده است.) آرزوهایی برای سال جدید میلادی دارد. او می‌خواست تا پروژه‌ای که سه‌سال پیش استارت زده بود به اتمام برسد، طراحی 365 ابرقهرمان جدید تا سال 2013.

برای پروژه‌ای که آن را  ‘365 Supers’ نام‌گذاری کرده است  دانینگ گفته بود که این پروژه کشدار شده و میداند که نمی‌تواند آن را به پایان برساند. ” …به مقدار کافی طراحی نمی‌کردم و دوستی به من گفت که بیش از حد به لباسها فکر می‌کنم.” Downing به تیم خبری Wired گفت: باید کاری انجام می‌دادم که نیاز به تفکر بیش از حد نداشته باشد.”

او می‌افزاید: “شروع کردم به دیزاین قهرمانانی که در ذهن داشتم. می‌خواستم این کار را انجام دهم.  پس تصمیم گرفتم هر روز یک ابرقهرمان طراحی کنم.”

او همچنین می‌گوید که این پروژه کمک کرد تا خلاقیت او بیشتر شکوفا شود. “در کارهایم راکد شده بودم و ریسک‌ها را پذیرا بودم؛ وقتی واقعا ناراحت هستید، انعطاف‌پذیر نیستید، و به آسانی نمی‌شود به عقب برگشت؛ اگر عصبی باشید، چیزی خواهد شکست.”

او در ادامه می‌گوید: “انجام چیزی شبیه به این مثل کپسول زمان است!، ایده‌هایی بودند که به نظر وحشتناک می‌آمدند،  وقتی 4-5 ماه بعد دوباره به همان ایده‌ها نگاه می‌کردم، فکر می‌کردم که چقدر عالی هستند.”

نهایتاً در 2013 این پروژه‌اش را به اتمام رساند. در زیر می‌توانید تعدادی از این ابرقهرمان‌های خوب و بد را ببینید.

[widgetkit id=8903]

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

  1. سلام ،آقای میر‌توحیدرضوی
    بسیار عالی بود
    رشته انیمیشن عالیست جذابی هست
    واقعا لذت برم
    دستتون دردنکنه
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو