skip to Main Content

شخصیت‌های دیزنی و پیکسار در قالب بازی رایانه‌ای


Disney Infinity بازی SandBox (غیرخطی) جدیدی‌ست که کاراکترهای نمادین انیمیشن‌های پیکسار و دیزنی در دنیایی کودکانه جمع شده‌اند. در طول زمان تمامی شو‌های تلویزیونی و انیمیشن‌های این استودیو‌ها دستمایه‌ی خوبی برای خلق بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود.
درحالی که اطلاعات موجود در این گزارش با استفاده از منابع محدود تایید شده است، طراحی این بازی می‌تواند در حال تحول باشد. چیزی که تا کنون از این بازی رؤیت شده شامل: کنترل شخصیت‌های شناخته‌ شده‌ی دیزنی، رانندگی در فضاهای گسترده، پرواز، مسابقات، تیراندازی و حتی ساخت و تخریب است.

به نظر می‌رسد Disney Infinity بهترین عناصر از خلاق‌ترین بازی‌های اخیر را یکجا جمع کرده است. بازی‌باز می‌تواند دنیای پیرامونش را ایجاد و ویرایش کند. انیمیشن‌هایی نظیر: ToyStory, Monsters Inc, The Incredibles, Pirates of the Caribbean, Wreck-it Ralph, Aladdin و Frankenweenie نیز به لیست این بازی اضافه شده‌اند.

تمامی کاراکترها قادر به انجام همه‌چیز در بازی نخواهند بود، به عنوان مثال: برخی قادر به رانندگی هستند ولی بقیه نیستند.با توجه به اطلاعات محدود، معلوم نیست که روی کدام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد، ولی طبق مشاهداتِ مختلف بازی روی Xbox360، iPad و اندروید اجرا شده است.

 منبع

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو