skip to Main Content

Nuke 7 در راه است

نسخه‌ی جدید نرم‌افزار محبوب و معروف Nuke 7 به زودی با امکانات جدید و قوی روانه بازار می‌شود از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به اضافه شدن رم کش (Ram Cache) جدید برای پخش ریل تایم  (Real-Time) و همچنین Nodesهای شتاب دهنده‌ی GPU برای NUKEX که به MotionBlur ، Kronos ، Denoise ، VectorGenerator ، Convolve و ZDefocus اضافه شده‌اند اشاره نمود.

این‌ها تغییرات اساسی هستند و این امکان را به هنرمندان می‌دهد تا با قدرت GPU های خود برای پردازش و سرعت بخشیدن به روند کار از زمان بیشترین استفاده را ببرند. هنگامی‌که GPU در NUKEX قابلیت دسترسی را دارد قدرت واقعی خودش را نشان می‌دهد. ولی وقتی که در دسترس نباشد، نرم‌افزار فقط به قدرت CPU بسنده خواهد کرد.

ابزار Roto در NUKE  به منظور افزایش عملکرد و بهبود پشتیبانی از استریو، امکان کنترل بیشتری را به هنرمندان می‌دهد. Nuke هفت، دارای 5 Primatt نیز هست که به هنرمند این امکان را می‌دهد تا 2D Trackerهای جدید را با قابلیت‌های بیشتر و با سرعت زیادی انجام دهد. همچنین  SplineWarp در DopeSheet بهبود یافته است.

در نسخه‌ی جدید NUKE امکانات گسترده‌ای در اختیار کاربران گذاشته می‌شود تا کاربران بتوانند بیشترین استفاده را از این نرم‌افرار ببرند یکی از این ویژگی‌ها استفاده از ReLight است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در پنجره کامپوزیت و در محیط خود Nuke اقدام به اصلاح و نورپردازی بکنند. این نسخه استاندارد‌های جدیدی را به خود می‌بیند از جمله پشتیبانی کامل از فرمت‌های OpenEXR 2 و NUKE’S 3D System.

توانایی‌ها‌ی نیوک در یک نگاه:

RAM Playback Cache

Improved Roto Performance

Improved 2D Tracker

Improved SplineWarp Tool

Multiple 3D Improvements

Primatte 5

Upgraded PositionToPoints Tool

Upgraded Relight Tool

Improved DopeSheet and new TimeClip Node

New ZDefocus Tool

New Bookmark Feature

Deep Data & Alembic Support

FBX 2012 Support

New Format Support

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک سری بزنید و همچنین می‌توانید نسخه‌ی بتای NUKE 7 را دانلود کنید البته توجه داشته باشید که به مدت 15 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای خریدِ نیوک به این لینک مراجعه کنید.

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو