skip to Main Content

شرکت هیولاها با سالی، مایک و بوو برمی‌گردد

سالی، مایک و بوو برمی‌گردند، اینبار با یک بُعدِ اضافه‌ی دیگر. در 19 دسامبر Monsters, Inc به صورت 3D عرضه می‌شود.

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/MONSTERSINC_Puyanama.flv ” image=” /wp-content/uploads/Monsters-Inc_3D_Puyanama2.jpg “]

در تریلر جدید آنها بدون ترساندن نمی‌روند! و اینطور به نظر می‌رسد هواداران طنز القاء شده توسط انیمیشن را بدون دوست داشتن از سالن‌ها بیرون نخواهند رفت!.

شرکت هیولاها تا کنون مبلغ معادل 526 میلیون دلار در دو نوبت فروخته است، اولی در سال 2001 و دومی VHS و DVD های آن در 2002 سپس نسخه‌ی Blu-ray آن در 2009 منتشر شد. این هم نسخه‌ی سه‌بعدی شده‌ای برای تعطیلات عید است.

در روز چهارشنبه صفحه‌ی تویتر دیزنی-پیکسار نوشت:

در ماه دسامبر جاری، به چشمان‌تان باور نخواهید کرد…

اخیراً  انیمیشن‌های:he Lion King, Toy Story, Toy Story 2, Beauty and the Beast و Finding Nemo هم به نسخه‌های سه‌بعدی ارتقا یافته‌اند. در جستوجوی نمو، 14 سپتامبر و پروژه‌ی The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) هم به صورت 3D در سپتامبر 2013 منتشر خواهد شد.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو