skip to Main Content

شخصیت جدیدِ پرندگان‌ خشمگین (بازگشت به مدرسه)

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/Meet the Pink Bird_ A new member of the Angry Birds_.flv ” image=” /wp-content/uploads/Pink-Bird-Angry-Birds-Puyanama-C.jpg “]

پرندگان خشمگین، بازی که طرفداران بسیاری در سراسرجهان دارد. با فیزیک عالی و یک سری پرندگان عصبانی که سعی در نابود متجاوزان به قلمروشان را دارند.
در آخرین به روزرسانی این بازی با عنوان “بازگشت به مدرسه”، یک شخصیت جدید معرفی شد، پرنده‌ی صورتی، که تضاد زیادی با پرنده‌ی قرمز، زرد و سیاه دارد. پرنده‌ای با چشمان جذاب و یک حباب ساز!، عصبانیت در عین زیبایی هم جزو مشخصه‌ی جالب این پرنده است.

احتمالن گول زدنِ خوکها، گیم‌پلی جدیدی است که در نسخه‌های بعدی به این بازی اضافه می‌شود.

طبق اصول تمامی بازی‌های این سری، اساس بازی پرتاب پرندگان بوسیله‌ی منجنیق به سمت خوک‌هاست، دقیقن همان کاری که قرار است با پرنده‌ی صورتی انجام دهید.

این شخصیت، برداشت کارتونی از طوطی صورتی با نام Galah است که در قاره‌ی استرالیا به وفور یافت می‌شود. این بازی در 17 آگوست 2012 عرضه خواهد شد.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو