skip to Main Content

پروژه‌ی جدید میازاکی

بر اساس توییت‌هایی از انیماتورهای ژاپنی  Osamu Kobayashi(بوسه‌بهشت)  و Takashi Hashimoto( داستان‌های ترسناک سامورایی) اطلاعاتی در خصوص پروژه‌ی بعدی هایائو میازاکی داده‌اند. این کارگردان در مصاحبه‌های قبلی خود عنوان کرده بود که فیلم بعدی‌اش بیوگرافیکال است، نه مثل یک کار معمولی که مخاطب بتواند آرام روی صندلی بنشیند و کار را تماشا کند!.

در حال حاضر با توجه به توییت‌های کوبایاشی و هاشیموتو، The Master Helmer، بر اساس زندگی Jiro Horikoshi طراح هواپیماهای جنگنده‌ای بود که در طرح حمله به پرل هاربر Pearl Harbor در جنگ جهانی دوم از آنها استفاده می‌شد.

استودیو گیبلی  Studio Ghibliهم اینک به دنبال انیماتورهایی است که تجربه‌های ارزنده‌ای در طراحی هواپیما داشته باشند تا بتوانند در این پروژه‌ی میازاکی همکاری کنند. انتظار می‌رود این انیمیشن در اواخر سال 2013 منتشر شود.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو