skip to Main Content

Need For Speed تبدیل به فیلم می‌شود

معمولا تبدیل بازی‌های رایانه‌ای به فیلم، ریسک زیادی را می‌طلبد. ناشران بازی و استودیو‌های فیلم‌سازی هنوز هم امیدوار به تولید سری جدید فیلمهای  Resident Evil هستند، یا چیزی که به صورت گسترده جریان‌ساز باشد، مانند Tomb Raider. نسخه‌ی بعدی کدام می‌تواند باشد؟

هنگامی که NFS در تاریخ 1994 اولین حضور خود را تجربه کرد، از آن زمان تا کنون این سری بازی‌ها بیشتر از 100 میلیون دلار در سراسرجهان فروش داشته اند. در نسخه آخر این مجموعه The RUN؛ با یک داستان جدی و بازیگران رئال ( Sean Faris و  Christina Hendricks) جهت افزایش باورپذیری مواجه هستیم.

بر اساس گزارش‌های منشر شده؛ جرج و جان گاتینز، نویسندگان داستان Real Steel، شروع به نویسندگی داستانی بر اساس NFS کرده‌اند. برادران وارنر، پارامونت و سونی هم ظاهراً به این عنوان علاقه‌مند شده‌اند. استودیو Universal که امتیاز Fast and Furious را دارد، به نظر می‌رسد هیچ‌ علاقه ای به خرید امتیاز این فیلم ندارد، در حالی که فعلا پارامونت تمایل زیادی به خرید این امتیاز دارد.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو