skip to Main Content

چهاردهمین جشنواره نویسندگان انیمیشن آمریکا

wgaw

Dwayne McDuffie و Earl Kress، دریافت کنندگان جایزهٔ چهاردهمین جشنوارهٔ نویسندگان انیمیشن آمریکا (WGAW ) بودند که در هالیوود برگزار شد. این جوایز به نشان قدر دانی از زحمات این دو نویسنده در طول عمر هنریشان اهدا گردید. هر چند این جوایز هرگز به دستشان نرسید.

Craig Miller رئیس جشنواره: “این سال، انیمیشن، دو تن از ارزشمند ترین هنر مندان خود، دو پیش کسوتی که زندگی‌ خود را به پیشرفت انیمیشن وقف کردند از دست داد. Dwayne McDuffie، نویسنده و سازنده کمیک و انیمیشن، کسی‌ که با کار بی‌ وقفه، برای نویسندگان دیگر، الگوی یک هنر مند خلاق بود. Earl Kress نویسنده‌ای بر جسته در صنعت فیلم، تلویزیون و انیمیشن همچنین نویسنده‌ای سختکوش و پیشرو در میان جامعه نویسندگان انیمیشن و من این افتخار را دارم که از این دو به نام دوست و همکارانم یاد کنم که حضور این دو، باعث موفقیت تیم ما بود.”

Earl Kress

در کارنامهٔ حرفه ای Earl Kress، اسامی موفقی‌ چون Transformers, Animaniacs, Pinky and the Brain, The Smurfs, Fat Albert and the Cosby Kids, The Little Rascals, The Berenstain Bears, Ghostbusters and Kim Possible به چشم میخورد. Kress سابقه نویسندگی در انیمیشن‌های دیزنی چون The Fox and the Hound و Tom & Jerry Meet Sherlock Holmes را نیز به همراه داشته.

Dwayne McDuffie

Dwayne McDuffie، بنیان گذار Milestone Media که بیشتر تمرکز حرفه ای خود را بر خلق ابر قهرمانان رنگین پوست معطوف کرده بود، سابقه همکاری با Marvel، ناشر کمیک‌هایی‌ چون Fantastic Four , Batman: Legends of the Dark Knight و Justice League of America را در دفتر افتخاراتش به ثبت رسانده. از نوشته‌های وی در برنامه‌های تلویزیونی می‌توان به Static Shock, Justice League, Ben 10: Alien Force و Teen Titans اشاره کرد.

جوایز جشنواره، به همسران این دو نویسنده، Charlotte McDuffie و Denise Kress اهدا گردید.

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو