رونمایی از نسخهی آلفای V-Ray برای Unreal Engine
شرکت کِیاس گروپChaos Group نسخهی بتا از موتور رندر محبوب Vray را برای موتور بازیسازی استثنایی آنریل انجین Unreal Engine عرضه کرد که قابلیت رندرهای خارقالعاده را مستقیما به صورتِ Real-Time در اختیار کاربر قرار میدهد.
اکنون هنرمندان و مهندسین میتوانند صحنههای سهبعدی را مستقیما وارد آنریِل کرده تا به صورتِ آسان و سریع تجربهای فوقالعاده از رندرینگ داشته باشند. ویرِی در این نسخه از تکنولوژی Raytracing رونمایی کرده که مختصِ این موتور بازی سازی طراحی شده است.
به کمکِ وجود یک اسکریپت سودمند، اکنون به سادگی میتوانید صحنهها را با چند کلیک به صورتِ اتوماتیک وارد موتور آنریل کنید که تنظیماتِ Material ها به صورتِ هوشمند در Material Editor آنریل اِعمال خواهد شد و از این طریق میتوانید اطمینان حاصل کنید که چیزی دستکاری نشده است.
جکسون دوهِرتی Jackson Doherty، مهندس VR در استودیو Kilograph میگوید: “به عنوانِ یک استودیوی معماری ما تستهای متعددی از انیمیشن تا صحنههای معماری و حتی تجربهی گرافیک سنگین در VR داشتیم، تا به الان فاصلهی زیادی میانِ این دنیاهای متفاوت بود. اما حالا با وجودِ ویرِی برای آنریل همهی این موارد را تحت یک روندِ کاری یکپارچه خواهیم داشت و همه هنرمندان میتوانند وارد این موضوع بشوند که مزیتهای بسیار زیادی برای ما دارد.”
منبع: کیاس گروپ
سلام وقت بخیر مهندس
زمان دقیق کرک شدن ویریو میتونین بگین ممنون میشیم