skip to Main Content

انیمیشن استاپ‌ موشن دریا آبی است

این فیلم کوتاه انیمیشن که با تکنیک استاپ موشن  با دستیاری Vince و Josh و نویسندگی و کارگردانی Peone در استودیوی Kneeon تهیه شده است.

فیلم دریا آبی است داستانی بی نظیر درباره دختری است که سعی دارد راه برگشت به خانه اش را از میان اعماق اقیانوس پیدا کند.

این پروژه استاپ موشن توسط Peone نویسندگی و کارگردانی شده است و Vince و Josh دستیاری او را کرده اند که بخشی از تیم کانال یوتیوب college humor بودند. این فیلم در استودیوی Kneeon تهیه شده است و این ماه در کانال یوتیوب Field day بصورت آنلاین نمایش داده میشود.

دریا آبی است دختری را به تصویر میکشد که به آرامی در دریا غرق شده و در دنیای زیر آب گم میشود. مانند داستانهای فولکلور فرهنگهای مختلف، داستان اصلی فیلم درباره اینکه دریا چگونه رنگ آبیش را دارد، تعبیری استعاری بشمار میرود.

Peone برگرفته از تجربیات شخصیش، داستان فیلم را ده سال پیش زمانیکه خواهرش دینا در آتش سوزی خانه کودکی شان سوخته بود،نوشت. فیلم شباهت تلخی با آنچه که Peone فکر میکرد در ذهن خواهرش در بیمارستان میگذرد، دارد.همانطور که خودش میگوید: داستان برایم خیلی شخصی است و به آن اهمیت زیادی میدهم. آن داستانی درباره از دست دادن است،یاد میدهد که قدر چیزهایی را که دارید بدانید و شروع تازه ای داشته باشید. آن به من امید داد درست زمانیکه بهش احتیاج داشتم.

پیش تولید فیلم یک سال و نیم طول کشید. Peone و تیمش کمک ویژه ای از طرفJerome Foundation دریافت کردند که سرمایه لازم را برای شروع ایده تصویری فیلم از خلق شخصیت ها تا صحنه ها فراهم نمودند. تولید فیلم با کادری از افراد ماهر در طول هفت ماه به پایان رسید. عروسک ها فیلم برداری شد و با استفاده از استاپ موشن متحرک سازی شدند اما چهره های فیزیکی با استفاده از گرافیک کامپیوتری کار شده اند. در آخر، فیلم بسیار عالی بنظر میرسید،پر از جزئیات و حرکات دقیقی که شخصیت های عروسک ها را بسیار زنده جلوه میداد.

انیمیشن استاپ موشن دریا آبی است را ببینید:

در ادامه برخی از کانسپت های پروژه و ویدیویی از نحوه ساخت انیمیشن را تماشا کنید.

۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-01 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-02 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-03 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-04 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-05 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-06 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-07 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-08 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-09 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-10 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-11 ۱۰۲۶۳۸۱-theseaisblue-12

 

 

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو