skip to Main Content

تکنیک‌های انیمیشن توسط Andreas Deja

فوکال‌پرس خبر از انتشار کتابی در مورد تکنیک‌های انیمیشن توسط Andreas Deja می‌دهد

nineoldmen-andreasdeja-580x404

 Focal press این کتاب را با عنوان محبوب‌ترین کتاب انیمیشن سال بعد منتشر کرده است:

 Andreas Deja’s The Nine Old Men: Lessons, Techniques, and Inspiration from Disney’s Greatest Animators.

 نه‌پیرمرد دیزنی هیچ رمز و راز نا گفته‌ای ندارند‌، با تشکر از ‘فرانک توماس’ و ‘اولی جانسون’ برای کتاب بی‌‍نظیرشان” Illusion of Life”  و جان کین میکر  برای بیوگرافی بی‌نظیرش  در مورد نه پیرمرد دیزنی  و هنر انیمیشن‌،اما Deja  یک چشم انداز منحصر‌به‌فرد به عنوان یکی از محترم‌ترین چهره‌ی انیمیشن دهه هشتاد و نود کنونی دیزنی به وجود آورده است او علاوه بر الهام از این انیماتورها‌، درس و روش های خود را برای خلق نسل جدیدی از شخصیت‌های دیزنی به کار گرفت‌، که شامل این انیمیشن‌ها می‌باشد : Gaston (Beauty and the Beast), Jafar (Aladdin), Scar (The Lion King), the titular star of Hercules, and Lilo in Lilo & Stitch

دجا  کسی است که اغلب انیمیشن کلاسیک دیزنی را در وبلاگ شخصی خود  (فیلتر می‌باشد) بررسی می‌کند‌، همچنین او دوستی شخصی با تعدادی از پیرمرد‌های دیزنی دارد‌. همه‌ی اینها می‌تواند زمینه ساز یک کتاب منحصر به فرد از طریق او باشد‌.

 

در زیر به توضیحاتی درباره‌ی این پروژه می‌پردازیم‌:

آموختن از مردی که انیمیشن را برای همیشه متحول کرد‌. تیم هسته‌ای انیماتور‌های  والت دیزنی‌، که او با محبت آنها را “نه پیرمرد دیزنی ” نامید‌، که آنها را برای خلق مشهور‌ترین آثار دیزنی و همچنین تدوین ۱۲ قانون اساسی انیمیشن  می‌شناسیم‌.

استاد انیمیت و افسانه ای دیزنی (Andreas Deja) را دنبال کنید (Beauty and the Beast, Aladdin, The Lion King) او شما را به ذهن و نحوه‌ی عمل این انیماتور‌های افسانه‌ای می‌برد. خودش شاگردی نه به قدمت نه پیرمرد بلکه تکنیک‌ها و اصولی که این افراد بزرگ در آثار مشهور خود به کار بستند را نشان می‌دهد مانند  Sleeping Beauty, Cinderella, 101 Dalmatians و بسیاری آثار دیگر. در این کتاب توجه خاصی به هر انیماتور داده شده، نگاه موشکافانه‌ی دجا در مورد تکنیک‌ها و توجه ویژه‌ای که به طراحی فیگوراتیو‌، بازیگری‌، قواعد داستان و تجزیه تحلیل و اجرا داده شده است‌. تجزیه تحلیل عمیق از کار‌هر‌انیماتور به شما اجازه‌ی اصلاح رویکرد خود نسبت به انیمیت و پیشرفت در انتخاب بهترین گزینه‌ها را می‌دهد‌. به  نقشه‌های مرحله به مرحله‌ی بی‌نظیر پیرمرد‌ها برای انیمیت هم توجه شده است‌ که به شما دسترسی بی‌سابقه‌ای به تفکر این انیماتور‌های افسانه‌ای برای خلق آثارشان می دهد‌.‌ همچنین گالری از آثار خود دجا را شامل می شود که به شما یاد گرفتن تکنیک‌های انیمیش%:/.,!از یک استاد انیمیشن معاصر را نیز خواهد داد.

_  بررسی ساختار کارهای هر کدام از نه پیرمرد انتخاب‌های خلاقانه ی شما را گسترش داده و شما را به کاراکتر انیمیشن نزدیک می کند‌.

_ نقاشی‌های اوریجینالی که قبلا ندیده اید عمیقا مورد بررسی قرار می‌گیرد‌، به شما اجازه ی دسترسی به پشت صحنه ی تاریخ انیمیشن دیزنی می‌دهد‌.

_ وبسایت همراه ویژگی های تست‌های مدادی در حرکت و داستان‌های زیادی درباره‌ی نه پیرمرد را داراست.

 

این کتاب تقریبا ۳۰۰ صفحه دارد‌، که طبق برنامه ریزی قبلی در فوریه ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد، قیمت آن ۴۰$ است‌، که در سایت Amazon قیمت آن  ۳۸$ می‌باشد.

 

+

چهارشنبه – ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

 

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو