skip to Main Content

انیمیشن «باران من» به پیش تولید رسید

انیمیشن کوتاه «باران من» به کارگردانی میرتوحید رضوی با موضوع خارج شدن زندگی یک زوج از تعادل وارد پیش تولید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، میرتوحید رضوی در این باره گفت: این کار اولین انیمیشن شخصی و کوتاه من محسوب می شود و حساسیت های ویژه‌ای روی داستانسرایی و استفاده‌ی بجا از عناصر کلیدی در آن دارم.

وی یادآور شد: داستان این انیمیشن کوتاه که «باران من» نام دارد درباره‌ی زندگی مشترک زن و مرد جوانیست که همدیگر رو انتخاب می‌کنند، اما در میانه‌ی این راه به مشکلاتی برمی‌خورند و همه چیز از تعادل خارج می‌شود.

این انیماتور تاکید کرد: به عنوان نمونه در این اثر بیان می شود که اگر تجسمی به بُعد روانیِ یک سری مشکلات بدهید، چه تصاویری خلق خواهد شد؟ جوابِ این سوال، روایتِ بصریِ این اثر خواهد بود.

Storyboard-Sample-puyanama

رضوی درباره ویژگی های این اثر انیمیشن توضیخ داد: استفاده‌ خلاقانه از طراحی کاراکتر برای بیانِ هرچه بهتر مفهوم فیلم و همچنین لوکیشنِ محدود با کاراکترهای محدود در کنارِ صامت بودن از نکاتِ چالش برانگیز این اثر محسوب می‌شود که بر جذابیت های آن می افزاید.

وی درباره هدف از تولید این اثر گفت: این کار سفارشی نیست و به منظور حضور در عرصه‌های بین المللی ساخته می‌شود و داستانِ این کار در حدود یک‌سال و نیم شکل گرفت و در نهایت داستان نهایی این اثر در قالب اثری ۶ تا ۷ دقیقه ای به رشته تحریر در آمد.

رضوی ادامه داد: هم اکنون درحال طراحی کاراکتر و دکوپاژ واستوری‌بورد هستیم و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این اثر تا ۷ ماه دیگر آماده خواهد شد.

میرتوحید رضوی از کارگردانان انیمیشن است. وی آثاری همچون مجموعه انیمیشن‌ خانواده‌ی‌ «تهرانی‌ها» به تهیه کنندگی شهرداری تهران، تولید مجموعه انیمیشن‌‌های ایدز به سفارش سازمان ملل، صندوق حمایت از کودکان، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه اندازی وب‌سایت تخصصی انیمیشن سه‌بعدی به آدرس Puyanama.com

لینک خبر در خبرگزاری فارس

لینک خبر در بانی فیلم

لینک خبر در باشگاه خبرنگاران جوان

Baran-e-man-puyanama-news-01-fars

Baran-e-man-puyanama-news-01-baniFilm

 

این مطلب 4 دیدگاه دارد.

      1. سلام.اگر امیدوار نباشید چکار کنید؟الآن انیمیشن هایی مثلBrave وepice توی بازار جهانی اومدن ولی ما همین را داریم.توی ایران فقط برادران نجفی خوب کار کردن بهتر کار ها رو ازسطح کیفی ببرید بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو